A4tech Bloody S510R ohnivě černá mechanická herní klávesnice, USB, CZ
1 490 Kč
1 286 Kč
1 063 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
A4tech Bloody S510R Ohnivě Černá Mechanická Herní Klávesnice
Profesionální klávesnice pro hráče
Určená pro profesionální i amatérské hráče počítačových her.
Technické Specifikace
- Typ tlačítek: BLMS Switch
- Odezva: 1 ms
- Konektor: USB
- Podsvícení: RGB
- Délka kabelu: 1.8 m
- Systém: Windows 7/ 8 /8.1 / 10 /11
BLMS Mechanický Spínač
Speciálně vyladěný spouštěcí bod a spouštěcí síla pro neobvyklou rychlost a zážitek ze hry.
N-Key Rollover
100% Anti-ghosting s úplným převrácením kláves pro správné zaregistrování všech vašich příkazů.
4 MB Rozšířené Paměti
Kapacita pro ukládání až 120 000 maker.
RGB Podsvícení
RGB podsvícení všech kláves i znaků pro použití v noci nebo za zhoršených světelných podmínek.
10 Přednastavených Barevných Módů
Dynamic, Vivid, Rainbow, Keystroke, Ripple, Meteor, Waterwall, Solid, Cycle, Wave.
12 Přednastavených Kláves pro Multimédia a Funkce Herního Režimu
Snadné ovládání multimédií a rychlý přístup k herním funkcím.
Kompatibilita
Kompatibilní s 3pinovými a 5pinovými mechanickými spínači.
Extrémně Tiché
Křemíková výplň snižuje ozvěny vznikající při psaní a silikonové výplně snižují hluk vznikající při nárazech uvnitř.
Rychlost Hlášení
1000 Hz umožňuje uživateli 100% výkon v herních situacích.
Double-Shot Injection Technologie
Zaručuje, že znaky časem nevyblednou.
Dlouhá Životnost
Klávesy poskytují dokonalý zážitek při psaní a dlouhou životnost až 50 milionů stisků kláves.
Win-Lock
Uzamčení Windows klávesy při hraní her bránící nechtěné vyvolání nabídky Windows.
Software
Nabízí Inovativní technologii s více jádry a umožňuje naprogramovat plnohodnotnou klávesnici.
Snadná Instalace
Plug & Play. Univerzální kompatibilita operačních systémů Windows i Mac OS.
Rozměry a Hmotnost
- Rozměry (d × h × v): 446 x 132 x 37 mm
- Hmotnost včetně kabelu: 804 g
Obsah Balení
- Klávesnice
- Manuál
- Páčidlo na klávesy
- 9 černých kláves
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.