ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\" FHD IPS, 8GB, 512GB SSD, AMDRadeon, W11H, šedá

- 1%

ilustrační foto

ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S), Ryzen5 7520U, 15, 6\
Obj. číslo
311293596
OEM
NX.EH3EC.005
Výrobce
Acer
Věrnostní body: 640
0 hodnocení
Skladem > 20 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

12 943 Kč

12 808 Kč

10 585 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 12 244 Kč
Skladem > 20 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

12 808 Kč

12 943 Kč

10 585 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S)

Moderní notebook s výkonem a stylem

ACER NTB Extensa 15 (EX215-23-R10S) je ideálním společníkem pro pracovní i osobní potřeby.

Procesor

Vybavený procesorem AMD Ryzen™ 5 7520U, tento notebook nabízí vysoký výkon pro multitasking.

Displej a grafika

Potěšte se kvalitou obrazu na 15.6" FHD IPS displeji s rozlišením 1920x1080. Grafická karta AMD Radeon™ Graphics zajišťuje plynulý chod grafických aplikací.

Operační paměť a úložiště

8 GB operační paměti a 512 GB SSD poskytují dostatek prostoru pro ukládání dat a plynulý chod aplikací.

Připojení a sítě

Bluetooth 5.2 a Wifi pro bezdrátové připojení. Celkem 3 USB porty, včetně 2 USB 3.2 Gen 1 a 1 USB Type-C portu, poskytují široké možnosti připojení periferií.

Baterie a výbava

40Wh Li-ion baterie nabízí dlouhou výdrž. HD kamera umožňuje online komunikaci. Numerická klávesnice pro pohodlné zadávání dat.

Design

Stylový design v šedé barvě dodává notebooku moderní vzhled.

Operační systém: Windows 11 Home

Parametry

Formát obrazovky
Lokalizace klávesnice
Operační systém
Max.výdrž na baterie (v hodinách)
Hmotnost notebooku
Rozlišení displeje
Povrchová úprava displeje
Počet jader
Typ disku
Typ panelu
Typ baterie
Model grafické karty
Řada procesorů
Model procesoru
Výrobce
Výkon CPU dle PassMark
TDP
Frekvence procesoru (GHz)
Maximální frekvence procesoru (GHz)
Velikost paměti RAM (GB)
HDD Kapacita (GB)

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29029 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.