ADATA XPG case BATTLECRUISER Mid-Tower Case, bez zdroje, black
4 191 Kč
2 545 Kč
2 104 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
XPG BATTLECRUISER: Mid-Tower Case pro náročné hráče
ADATA XPG BATTLECRUISER je mid-tower skříň, která nabízí vkus, stabilitu, funkčnost a snadnou upgradovatelnost.
Pevný a stylový design
Skříň je vyrobena z pevného kovu a tvrzeného skla na všech čtyřech stranách. Předinstalované jsou čtyři XPG VENTO 120 ventilátory ARGB s 13 režimy osvětlení a režimem synchronizace hudby.
Snadná instalace bez nářadí
Skříň je vybavena magnetickým předním panelem a prachovým filtrem pro snadnou instalaci. Boční panel a horní panel lze snadno sestavit bez potřeby nářadí.
Podpora pro vylepšení
Uspořádání skříně je navrženo pro budoucí modernizace. Podporuje základní desky až do 300 mm/E-ATX, grafické karty až 400 mm, duální GPU vertikálně a další ventilátory až x3 120 mm a x1 360 mm radiátor nahoře nebo nahoře.
Specifikace
- Velikost skříně: Mid-Tower
- Podporované velikosti základních desek: Až 300mm / E-ATX
- Pozice pro disky: 3.5" Pozice2, 2.5" Pozice5, 2.5"/3.5" Pozice1
- Rozšiřující sloty: Horizontální7, Vertikální2
- Přední Vstup/Výstup Konektory: Zvukové konektory1, USB 3.02, USB Typ C1
- Tvrzené sklo: Ano
Podpora radiátorů a chlazení
- Vrchní část radiátorů: 360 / 240mm
- Přední část radiátorů: 360 / 280 / 240mm
- Spodní část radiátorů: 120mm
- Vrchní část chlazení: 2 x 120mm, 2 x 140mm
- Přední část chlazení: 3 x 120mm, 2 x 140mm
- Zadní část chlazení: 1 x 120mm
- Spodní část chlazení: 1 x 120mm
Maximální velikosti komponentů
- Maximální velikost CPU chladiče: 175 mm
- Maximální délka GPU: 400 mm
- Maximální délka zdroje: 225 mm
Prachové filtry a rozměry
- Prachové filtry: Magnetické
- Velikost: 485 x 225 x 506 mm
Co je v krabici
Přední větrák: 3 x XPG VENTO 120mm ARGB, Zadní větrák: 1 x XPG VENTO 120mm ARGB
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.