Aligator A321 Senior Dual SIM, bílá + nabíjecí stojánek
813 Kč
672 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aligator A321 Senior Dual SIM, bílá + nabíjecí stojánek

EAN: 8595181127858
Popis produktu
Aligator A321 Senior je klasický telefon určený pro seniory. Zahrnuje SOS tlačítko, obrázkový tel. seznam a SOS locator. Telefon podporuje dvě SIM karty.

Praktické funkce a výbava
Telefon je vybaven velkým přehledným displejem a ergonomickým tvarem. Tlačítka jsou dobře rozlišitelná na dotek, což usnadňuje ovládání i pro osoby se sníženou pohyblivostí prstů.
Aligator A321 nabízí řadu užitečných funkcí jako budík, kalkulačku, svítilnu, podporu hudebních souborů a FM rádio. Paměť telefonu můžete rozšířit pomocí MicroSD karty.
SOS Locator
SOS tlačítko po stisku odešle automatickou SMS přednastaveným kontaktům, ve které zobrazí polohu telefonu na mapě. SOS funkce lze využít i pro vyžádání polohy – schválené kontakty si mohou pomocí SMS vyžádat informace, kde se telefon (a majitel telefonu) zrovna pohybují.
Nabíjecí stojánek a dlouhá výdrž baterie
Telefon je dodáván s nabíjecím stojánkem, což umožňuje mít telefon vždy připraven k použití na stejném místě. Díky spolehlivé baterii telefon vydrží v pohotovostním režimu až 240 hodin (tj. až 10 dní).
Technická specifikace
- Displej: Barevný TFT s bílým podsvícením
- Rozlišení: 160x128
- Paměť kontaktů v telefonu: 500
- Paměť na SMS: 50
- Typ baterie: Li-Ion 800 mAh
- Výdrž v pohotovostním režimu max: 240 h
- Výdrž při hovoru max: 240 min
- SOS tlačítko: Ano
- Typ SOS tlačítka: Tlačítko
- Počet předvoleb SOS tlačítka: 5
- SOS SMS: Ano
- SOS Locator: Ano
- Vzdálené vyžádání polohy: Ano
- Svítilna: Ano
- Budík: Ano
- Kalkulačka: Ano
- FM rádio: Ano
- Výška: 122 mm
- Šířka: 55 mm
- Hloubka: 14 mm
- Hmotnost: 73 g
Obsah balení
- Telefon Aligator A321
- Cestovní nabíječka
- Nabíjecí stojánek
- Návod k použití v Češtině a Slovenštině
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.