APPLE iPad 10.2" (9. gen.) Wi-Fi + Cellular 256GB - Space Grey
18 366 Kč
17 605 Kč
14 550 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
APPLE iPad 10.2" (9. gen.) Wi-Fi + Cellular 256GB - Space Grey
APPLE iPad 10.2" je výkonný, šikovný a všestranný tablet, který zvládne vše, co tě baví.
Výkon a rychlost
Vybavený čipem A13 Bionic pro rychlejší a stabilnější provoz.
GPU navýšené rychlosti až o 20% pro výbornou grafiku.
Možnost otevírat více aplikací současně bez ztráty rychlosti.
Displej
Velký 10,2" Retina displej s rozlišením 2160 × 1620 px.
Živé a jasné barvy pro perfektní zobrazení obsahu.
Technologie True Tone pro přizpůsobení barevné teploty okolnímu prostředí.
Fotoaparáty
Přední širokoúhlá kamera s rozlišením 12 Mpx.
Zadní širokoúhlý fotoaparát s rozlišením 8 Mpx.
Komunikace a konektivita
Wi-Fi a Bluetooth pro bezdrátové připojení.
Podpora 3G a 4G/LTE pro připojení k internetu.
Integrovaný slot pro nanoSIM kartu a možnost připojení přes eSIM.
Přídavné funkce
Podpora dotykového pera Apple Pencil pro přesné poznámky a náčrty.
Operační systém iPadOS 15 s mnoha praktickými funkcemi a aplikacemi.
Výdrž baterie
Vysokokapacitní baterie pro celodenní bezproblémový chod.
Specifikace
- Úhlopříčka displeje: 10,2"
- Rozlišení displeje: 2160 × 1620
- Procesor: Apple A Series A13 Bionic
- Kapacita flash paměti: 256 GB
- Webkamera: zadní, přední
- Rozlišení přední kamery: 2 Mpx
- Rozlišení zadní kamery: 8 Mpx
- Wi-Fi: Ano
- Bluetooth: Ano
- 3G: Ano
- 4G/LTE: Ano
- Typ Sim karty: nano SIM + eSIM
- GPS: Ano
- USB porty: Lightning konektor
- Běžná výdrž baterie: 10 hod.
- Operační systém: iPadOS
- Šířka výrobku: 17.4 cm
- Výška výrobku: 25.1 cm
- Hloubka výrobku: 0.8 cm
- Hmotnost výrobku: 0.5 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.