ASRock MB Sc LGA1700 B760M PG RIPTIDE, Intel B760, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, mATX
3 554 Kč
3 458 Kč
2 858 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASRock MB Sc LGA1700 B760M PG RIPTIDE
Model: ASRock MB Sc LGA1700 B760M PG RIPTIDE
EAN: 4710483942211
Klíčové vlastnosti
- Podpora 13. a 12. generace procesorů Intel Core™ (LGA1700)
- 14+1+1 fáze napájení
- Podpora DDR5 7200MHz (OC)
- 1 PCIe 4.0 x16, 1 PCIe 4.0 x1, 1 M.2 klíč E pro WiFi
Grafické výstupy
- HDMI, DisplayPort
- Realtek ALC897 7.1 CH HD Audio Codec, Nahimic Audio
Connectivity
- 4 SATA3, 2 Hyper M.2 (PCIe Gen4x4)
- 2 USB 3.2 Gen1 Type-C (1 zadní, 1 přední), 5 USB 3.2 Gen1 Type-A (3 zadní, 2 přední), 6 USB 2.0 (4 zadní, 2 přední)
- Dragon 2.5G LAN
Unikátní vlastnosti
- Vynikající produktivita- Dual Channel DDR5
- Skalní odolnost- 14+1+1 Power Phase- Předinstalovaný I/O štít
- Ultra rychlé připojení- 2.5G LAN
- EZ Update- ASRock Auto Driver Installer
- EZ Troubleshooter
Čipset
Intel B760
Paměť
- Dual Channel DDR5 Memory Technology
- 4 x DDR5 DIMM sloty
- Podpora DDR5 non-ECC, nevyrovnávané paměti až do 7200+(OC)*
- Max. kapacita systémové paměti: 128GB
- Podpora Intel Extreme Memory Profile (XMP) 3.0
BIOS
256Mb AMI UEFI Legal BIOS s podporou GUI
Audio
7.1 CH HD Audio (Realtek ALC897 Audio Codec), Nahimic Audio
LAN
2.5 Gigabit LAN 10/100/1000/2500 Mb/s, Dragon RTL8125BG
Sloty
- 1 x PCIe 4.0 x16 Slot (PCIE1), podporuje režim x16*
- 1 x PCIe 4.0 x1 Slot (PCIE2)*
- 1 x M.2 Socket (Key E), podporuje typ 2230 WiFi/BT PCIe WiFi modul a Intel CNVio/CNVio2 (integrované WiFi/BT)
Úložiště
- 1 x Hyper M.2 Socket (M2_1, Key M), podporuje typ 2280 PCIe Gen4x4 (64 Gb/s) režim*
- 1 x Hyper M.2 Socket (M2_2, Key M), podporuje typ 2280 PCIe Gen4x4 (64 Gb/s) režim*
- 4 x SATA3 6.0 Gb/s konektory
USB
- 2 x USB 3.2 Gen1 Type-C (1 zadní, 1 přední)
- 5 x USB 3.2 Gen1 Type-A (3 zadní, 2 přední)
- 6 x USB 2.0 (4 zadní, 2 přední)* Všechny USB porty podporují ochranu ESD
Formát
Micro ATX Form Factor: 9.6-in x 9.6-in, 24.4 cm x 24.4 cm
Operační systém
Microsoft Windows 10 64-bit / 11 64-bit
Certifikace
FCC, CE, ErP/EuP ready (ErP/EuP ready zdroj napájení je vyžadován)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.