ASUS MB Sc AM4 ROG STRIX B550-F GAMING (WI-FI) II, AMD B550, 4xDDR4, WI-FI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM4 ROG STRIX B550-F GAMING (WI-FI) II
EAN: 4711081453314
Popis produktu
Představujeme herní základní desku ASUS ROG STRIX B550-F GAMING (WI-FI) II.
Specifikace
- Socket AM4: Kompatibilní s procesory AMD Ryzen™ série 3000 a 5000 a G série 5000 a 4000.
- PCIe 4.0-ready, dual M.2 sloty, USB 3.2 Gen 2 Type-C a HDMI 2.1 a DisplayPort™ 1.2 výstup.
- WiFi 6E (802.11ax) a Intel 2.5 Gb Ethernet s ASUS LANGuard.
- 12+2 tímové napájacie stupne s napájacím konektorom ProCool.
- Intuitívne ovládacie panely pro UEFI BIOS a ASUS AI Networking.
- Předmontovaný I/O štít, BIOS FlashBack™, Q-LED a SafeSlot.
- Exkluzívne osvetlenie Aura Sync RGB od spoločnosti ASUS.
- Obojsmerné potlačenie šumu AI, kodek SupremeFX S1220A, DTS Sound Unbound™ a Sonic Studio III.
Podpora procesorů
Stolové procesory AMD Ryzen™ série 5000/ série 5000 G/ série 4000 G/ série 3000.
Čipová súprava
B550
Pamäť
Podpora pro 4 x DIMM, max. 128GB, DDR4 4800(O.C.)/4666(O.C.)/4600(O.C.)/4400(O.C.)/4266(O.C.)/4133(O.C.)/4000(O.C.)/3866(O.C.)/3733(O.C.)/3600(O.C.)/3466(O.C.)/3400(O.C.)/3200/3000/2933/2800/2666/2400/2133 MHz.
Grafika
1 x DisplayPort 1.2 a 1 x HDMI 2.1
Rozširujúce sloty
1 x PCIe 4.0 x16 SafeSlot (podporuje režim x16), 1 x PCIe 3.0 x16 slot (podporuje režim x4), 3 x PCIe 3.0 x1 slotov.
Úložisko
Podporuje 2 x M.2 sloty a 6 portov SATA 6 Gb/s.
Ethernet
1 x Intel 2.5Gb Ethernet a 1 x Intel I225-V 2.5Gb Ethernet ASUS LANGuard.
Bezdrôtové pripojenie a Bluetooth
Wi-Fi 6E2x2 Wi-Fi 6E (802.11 a/b/g/n/ac/ax) a Bluetooth v5.2.
USB
8 x zadné USB porty, 6 x predné USB porty.
Audio
ROG SupremeFX 7.1-kanálový zvukový kódovač s vysokým rozlíšením S1220A.
Operační systém
Windows 11 64-bit, Windows 10 64-bit
Faktor formy
ATX30.5 cm x 24.4cm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.