ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B550M-PLUS, AMD B550, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, mATX
3 274 Kč
3 245 Kč
2 682 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B550M-PLUS, AMD B550
Produktové číslo: 4718017623544
Obecný popis
Tato základní deska ASUS je připravena pro procesory AMD Ryzen™ 3. generace. Nabízí vylepšené napájení s 8+2 napájecími stupni DrMOS a konektorem ProCool.
Chlazení a konektivita
Pro maximální odolnost je vybavena komplexním chlazením a konektivitou nové generace. PCIe 4.0 M.2, USB 3.2 Gen 2 Type-A a Type-C.
Online hry
Optimalizováno pro online hry s 2.5 Gb Ethernet, technologií TUF LANGuard a TurboLAN. Kodek Realtek S1200A poskytuje prvotřídní kvalitu zvuku.
Technické specifikace
- CPU: AMD AM4 Socket 3. generace AMD Ryzen™
- Čipová sada: AMD B550
- Paměť: 4 x DIMM, max. 128GB, DDR4 4400(O.C)/4000(O.C.)/3866(O.C.)/3600(O.C.)/3466(O.C.)/3200/3000/2800/2666/2400/2133 MHz
- Grafika: 1 x DisplayPort 1.2, 1 x HDMI 2.1(4K@60HZ)
- Rozšiřující sloty: 1 x PCIe 4.0 x16 (režim x16), 1 x PCIe 3.0 x16 (režim x4), 1 x PCIe 3.0 x1
- Úložiště: 2 x M.2 sloty a 4 x porty SATA 6 Gb/s
- LAN: Realtek RTL8125B 2.5Gb Ethernet, TUF LANGuard
- Audio: Realtek ALC S1200A 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC
- USB porty: Zadní: 2 x USB 3.2 Gen 2, 4 x USB 3.2 Gen 1, 2 x USB 2.0, Přední: 2 x USB 3.2 Gen 1, 4 x USB 2.0
Speciální funkce
ASUS TUF PROTECTION, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY, AURA Sync a další.
Příslušenství
Použivatelská příručka, I/O Shield, 2 x SATA 6Gb/s kabel, podporné DVD, TUF Gaming Sticker, TUF Certification card, M.2 balíky skrutiek SSD, M.2 gumové obaly.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.