ASUS MB Sc AM5 PRIME B650-PLUS, AMD B650, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
4 983 Kč
4 901 Kč
4 050 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM5 PRIME B650-PLUS
Moderní základní deska s pokročilými funkcemi.
Technické specifikace:
Procesor
Deska je určena pro AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop Processors.
Čipová sada
AMD B650 Chipset je srdcem této základní desky.
Paměť
Podpora až 4 x DIMM, Max. 128GB, DDR5 6400+(OC) a další.
Grafika
1 x DisplayPort a 1 x HDMI port pro připojení monitoru.
Rozšiřující sloty
1 x PCIe 4.0 x16 slot a další sloty pro rozšíření.
Úložiště
2 x M.2 slots a 4 x SATA 6Gb/s ports pro připojení úložišť.
Ethernet
1 x Realtek 2.5Gb Ethernet pro rychlé připojení k internetu.
USB
Počet USB portů: 8 na zadní straně, 7 na přední straně.
Zvuk
Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.
Vlastnosti:
ASUS 5X PROTECTION III
- DIGI+ VRM
- LANGuard
- Overvoltage Protection
- Safeslot Core+
- Stainless-Steel Back I/O
ASUS Q-Design
- Q-DIMM
- Q-LED Core
- Q-Slot
ASUS Thermal Solution
- Flexible M.2 heatsink
- VRM heatsink design
ASUS EZ DIY
- BIOS FlashBack™ button
- BIOS FlashBack™ LED
- ProCool
Aura Sync
- Aura RGB header
- Addressable Gen 2 headers
Software:
- ASUS Exclusive Software
- Armoury Crate
- AI Suite 3
- ASUS CPU-Z
- Norton Anti-virus software (Free Trial version)
- WinRAR
- UEFI BIOS
Příslušenství:
- 2 x SATA 6Gb/s cables
- 1 x I/O Shield
- 1 x M.2 Rubber Package
- 1 x Screw package for M.2 SSD
- 1 x User guide
Operační systém:
Podpora pro Windows 11, Windows 10 64-bit.
Formát:
ATX Form Factor 12 inch x 9.6 inch ( 30.5 cm x 24.4 cm )
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.