ASUS MB Sc LGA1700 PRIME B760M-A WIFI, Intel B760, 4xDDR5, 1xDP, 2xHDMI, mATX
4 533 Kč
4 413 Kč
3 647 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc LGA1700 PRIME B760M-A WIFI
Intel B760 mATX motherboard s PCIe 4.0, DDR5, dvěma M.2 sloty, Realtek 2.5Gb Ethernet, Wi-Fi 6, DisplayPort, Dual HDMI™, SATA 6 Gbps, zadní USB 3.2 Gen 2, přední USB 3.2 Gen 1 Type-C, Aura Sync.
Speciální funkce
- ASUS 5X PROTECTION III
- ASUS Q-Design
- ASUS Thermal Solution
- ASUS EZ DIY
- Aura Sync
Procesor
Socket LGA1700 pro 13. a 12. generaci Intel Core™, Pentium Gold a Celeron procesory.
Čipset
Intel B760 Chipset
Paměť
4 x DIMM sloty, Max. 128GB, DDR5 7200+(OC)/7000(OC)/6800(OC)/6600(OC)/6400(OC)/6200(OC)/6000(OC)/5800(OC)/5600/ 5400/5200/5000/4800MHz Non-ECC, Un-buffered Memory
Grafika
1 x DisplayPort, 2 x HDMITM porty
Rozšiřující sloty
1 x PCIe 4.0 x16 slot
Úložiště
2 x M.2 sloty a 4x SATA 6Gb/s porty
Ethernet
1 x Realtek 2.5Gb Ethernet
Bezdrátové připojení & Bluetooth
Wi-Fi 6, Bluetooth v5.2
USB
Zadní USB (celkem 6 portů), Přední USB (celkem 10 portů)
Zvuk
Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC
Vnitřní I/O konektory
1 x 4-pin CPU Fan header, 1 x 4-pin CPU OPT Fan header, 2 x 4-pin Chassis Fan headers
Zadní I/O porty
2 x USB 3.2 Gen 2 porty (2 x Type-A ), 4 x USB 2.0 porty (4 x Type-A), 1 x DisplayPort, 2 x HDMITM porty, 1 x Wi-Fi modul, 1 x Realtek 2.5Gb Ethernet port, 3 x Audio jacky, 1 x PS/2 klávesnice/myš combo port
Software
ASUS Exkluzivní Software, UEFI BIOS, ASUS EZ DIY
BIOS
128 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS
Formát
mATX Form Factor 24.4 cm x 24.4 cm
OS
Windows 11, Windows 10 64-bit
Příslušenství
Kabely, Různé, Dokumentace
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.