ASUS MB Sc LGA1700 TUF GAMING B760M-PLUS WIFI D4, Intel B760, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI, mATX
4 988 Kč
4 238 Kč
3 502 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc LGA1700 TUF GAMING B760M-PLUS WIFI DDR4
EAN: 4711387004456
Technické specifikace:
Procesor
Socket LGA1700 pro 13. a 12. generaci Intel Core, Pentium Gold a Celeron procesory.
Podpora Intel Turbo Boost Technology 2.0 a Intel Turbo Boost Max Technology 3.0.
Čipová sada
Intel B760 Chipset.
Paměť
4 x DIMM, Max. 128GB, DDR4 5333(OC)/ 5066(OC)/5000(OC)/4800(OC)/4600(OC)/4400(OC)/4266(OC)/4000(OC)/3733(OC)/3600(OC)/3466(OC)/3400(OC)/3333(OC)/3200/3000/2933/2800/2666/2400/2133 Non-ECC, Un-buffered Memory.
Podpora Intel Extreme Memory Profile (XMP) a OptiMem II.
Grafika
1 x DisplayPort a 1 x HDMI port.
Rozšiřující sloty
1 x PCIe 5.0 x16 slot, 1 x PCIe 4.0 x16 slot (podpora x4 módu) a 1 x PCIe 4.0 x1 slot.
Uložiště
2 x M.2 sloty a 4 x SATA 6Gb/s porty.
Ethernet
1 x Realtek 2.5Gb Ethernet s TUF LANGuard.
Bezdrátové připojení a Bluetooth
Wi-Fi 6 2x2 Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax) a Bluetooth v5.2.
USB
1 x USB 3.2 Gen 2x2 port (1 x USB Type-C), 4 x USB 3.2 Gen 2 porty (4 x Type-A), 1 x USB 3.2 Gen 1 port (1 x Type-A), 2 x USB 2.0 porty (2 x Type-A).
Zvuk
Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC s podporou až 24-Bit/192 kHz přehrávání.
Speciální funkce
ASUS TUF PROTECTION, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY, AURA Sync.
Software
ASUS Exclusive Software, AI Suite 3, TUF GAMING CPU-Z, DTS Audio Processing, MyASUS, Norton 360 for Gamers, WinRAR, UEFI BIOS, ASUS EZ DIY.
BIOS
128 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS.
Příslušenství
2 x SATA 6Gb/s kabely, 1 x ASUS Wi-Fi pohyblivé antény, 1 x M.2 gumový balíček, 1 x šroubovák pro M.2 SSD, 1 x TUF Gaming nálepka.
Operační systém
Windows 11, Windows 10 64-bit.
Formát
mATX Form Factor, 9.6inch x 9.6 inch ( 24.4 cm x 24.4 cm ).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.