ASUS VGA AMD Radeon RX 6400 PHOENIX 4G, 4G GDDR6, 1xDP, 1xHDMI
4 636 Kč
3 832 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS Phoenix Radeon™ RX 6400 4GB GDDR6
ASUS Phoenix Radeon™ RX 6400 4GB GDDR6 je ideální pro fanoušky nejnovějších her. S vysokou snímkovou frekvencí vás pohltí každá hra.
Ventilátor s axiálnou technologií
Ventilátor s menším nábojem umožňuje delší lopatky. Bariérový prsten zvyšuje tlak vzduchu směrem dolů.
Odolné guľôčkové ložiská ventilátoru
Dvojité guľôčkové ložiská ventilátoru vydrží až dvakrát déle než puzdrové ložiská.
Nerezový držák
Držák z nerezové oceli je tvrdší a odolnější vůči korozi.
144-hodinový validační program
Karty jsou podrobeny řadě přísných testů pro kompatibilitu s nejnovějšími hrami.
Technologie Auto-Extreme
Automatizace zvyšuje spolehlivost technologie Auto-Extreme.
Grafický motor Radeon RX 6400
Grafický motor Radeon RX 6400 s autobusovou normou PCI Express 4.0 a OpenGL4.6.
Videopaměť 4 GB GDDR6
Videopaměť 4 GB GDDR6 s rychlostí paměti 16 Gb/s a 64-bitovým rozhraním paměti.
Hodiny motoru
Hodiny motoru v herním režimu: až 2321 MHz (Boost Clock)/až 2039 MHz (Game Clock).
Rozlišení
Maximální digitální rozlišení 7680 x 4320.
Rozhraní
Nativní HDMI 2.1 a DisplayPort 1.4a s podporou HDCP 2.3.
Podpora NVlink/Crossfire
Podpora NVlink/Crossfire pro DirectX 12 a Vulkan.
Softvér
Ovladač ASUS a další software ke stažení na stránkách podpory.
Rozměry
196 x 128.5 x 40.5 mm.
Doporučený PSU
Doporučený PSU 500W.
Slot
2 sloty.
Poznámka
- Naše doporučení výkonu vychází z plně pretaktované konfigurace GPU a CPU.
- Všechny specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
- Produkty nemusí být dostupné na všech trzích.
- "Game Clock" je očekávaný takt GPU při spuštění typických herních aplikací, nastavený na typický TGP (Total Graphics Power). Skutečné výsledky jednotlivých hodin hry se mohou lišit.
- "Boost Clock" je maximální frekvence, kterou je možné dosáhnout na GPU při sériové práci. Dosahovatelnost zvýšení taktu, frekvence a udržitelnost se bude lišit v závislosti na více faktorech, mimo jiné od tepelných podmínek a od rozdílů v aplikacích a pracovním zatížení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.