ASUS VGA AMD Radeon RX 6400 PHOENIX 4G, 4G GDDR6, 1xDP, 1xHDMI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS Phoenix Radeon™ RX 6400 4GB GDDR6
ASUS Phoenix Radeon™ RX 6400 4GB GDDR6 je ideální pro fanoušky nejnovějších her. S vysokou snímkovou frekvencí vás pohltí každá hra.
Ventilátor s axiálnou technologií
Ventilátor s menším nábojem umožňuje delší lopatky. Bariérový prsten zvyšuje tlak vzduchu směrem dolů.
Odolné guľôčkové ložiská ventilátoru
Dvojité guľôčkové ložiská ventilátoru vydrží až dvakrát déle než puzdrové ložiská.
Nerezový držák
Držák z nerezové oceli je tvrdší a odolnější vůči korozi.
144-hodinový validační program
Karty jsou podrobeny řadě přísných testů pro kompatibilitu s nejnovějšími hrami.
Technologie Auto-Extreme
Automatizace zvyšuje spolehlivost technologie Auto-Extreme.
Grafický motor Radeon RX 6400
Grafický motor Radeon RX 6400 s autobusovou normou PCI Express 4.0 a OpenGL4.6.
Videopaměť 4 GB GDDR6
Videopaměť 4 GB GDDR6 s rychlostí paměti 16 Gb/s a 64-bitovým rozhraním paměti.
Hodiny motoru
Hodiny motoru v herním režimu: až 2321 MHz (Boost Clock)/až 2039 MHz (Game Clock).
Rozlišení
Maximální digitální rozlišení 7680 x 4320.
Rozhraní
Nativní HDMI 2.1 a DisplayPort 1.4a s podporou HDCP 2.3.
Podpora NVlink/Crossfire
Podpora NVlink/Crossfire pro DirectX 12 a Vulkan.
Softvér
Ovladač ASUS a další software ke stažení na stránkách podpory.
Rozměry
196 x 128.5 x 40.5 mm.
Doporučený PSU
Doporučený PSU 500W.
Slot
2 sloty.
Poznámka
- Naše doporučení výkonu vychází z plně pretaktované konfigurace GPU a CPU.
- Všechny specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
- Produkty nemusí být dostupné na všech trzích.
- "Game Clock" je očekávaný takt GPU při spuštění typických herních aplikací, nastavený na typický TGP (Total Graphics Power). Skutečné výsledky jednotlivých hodin hry se mohou lišit.
- "Boost Clock" je maximální frekvence, kterou je možné dosáhnout na GPU při sériové práci. Dosahovatelnost zvýšení taktu, frekvence a udržitelnost se bude lišit v závislosti na více faktorech, mimo jiné od tepelných podmínek a od rozdílů v aplikacích a pracovním zatížení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.