ASUS VGA NVIDIA GeForce RTX 4090 ROG STRIX OC 24G, 24G GDDR6X, 3xDP, 2xHDMI
58 065 Kč
55 459 Kč
45 834 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS VGA NVIDIA GeForce ROG Strix RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X
Unikátní design a výjimečný výkon
Specifikace
- Typ grafického jádra: NVIDIA GeForce RTX 4090
- Standard sběrnice: PCI Express 4.0
- OpenGL: OpenGL4.6
- Velikost paměti: 24GB GDDR6X
- Šířka paměťové sběrnice: 384-bit
- Maximální digitální rozlišení: 7680 x 4320
- Počet podporovaných displejů: 4
Výkon a technologie
Streaming multiprocesory NVIDIA Ada Lovelace: 2x výkon a energetická efektivita
Tensor jádra 4. generace: 2x AI výkon
RT jádra 3. generace: 2x výkon ray tracingu
Axial-tech ventilátory: zvýšený průtok vzduchu o 23%
Nová patentovaná parní komora: nižší teploty GPU
3,5-slotový design: masivní fin array optimalizovaný pro průtok vzduchu
Konstrukce a design
Odolný diecast plášť, rám a zadní kryt: přidávají tuhost a podporují maximální průtok vzduchu a odvod tepla
Digitální řízení napájení: s vysokoproudými napájecími stupni a 15K kondenzátory pro maximální výkon
Auto-Extreme precizní automatizovaná výroba: pro vyšší spolehlivost
Software
ASUS GPU Tweak III: intuitivní ladění výkonu, termální ovládání a sledování systému
GeForce Game Ready Driver & Studio Driver: stáhněte si veškerý software z podpůrného webu
Rozměry a napájení
- Rozměry: 357.6 x 149.3 x 70.1mm
- Doporučený PSU: 1000W
- Napájecí konektory: 1 x 16-pin
Příslušenství
V balení naleznete: Sběratelskou kartu, manuál Speedsetup, adaptační kabel, držák grafické karty ROG, ROG Velcro Hook & Loop, děkovnou kartu
Poznámka:
Naše doporučení výkonu je založeno na plně přetaktované konfiguraci GPU a CPU. Pro více přizpůsobený návrh použijte funkci "Vyberte podle výkonu" na naší stránce s PSU produkty.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.