ASUS VGA NVIDIA GeForce GT 1030 2G, 2G GDDR5, 1xHDMI, 1xDVI
2 663 Kč
2 453 Kč
2 027 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS VGA NVIDIA PH-GT1030-O2G, GT 1030, 2GB GDDR5, 1xHDMI, 1xDVI
ASUS Phoenix GeForce GT 1030 OC edition představuje dokonalou volbu pro kompaktní PC sestavy a domácí zábavu.
Vysoký výkon
Tato grafická karta nabízí 1531 MHz Boost Clock v OC režimu pro vynikající výkon a herní zážitky.
Dvojitá ložiska ventilátoru
Ventilátor s dvojitými guličkovými ložisky snižuje tření při otáčení, což prodlužuje jeho životnost a zvyšuje účinnost chlazení.
Odolnost vůči prachu
Ventilátor s certifikátem IP5X je odolný vůči prachu, což prodlužuje jeho životnost.
Vylepšený herní výkon
Vylepšete herní výkon až 6x oproti integrované grafice.
Vylepšený výkon při úpravě fotografií a videí
Vychutnejte si až 11x vyšší výkon při úpravě fotografií a videa oproti integrované grafice.
Výkon pro multimédia
Vylepšete celý multimediální zážitek z počítače pomocí 2.5× vyššího výkonu než procesor Intel Core™ i5.
Technologie Auto-Extreme s technologií Super Alloy Power II
Tato technologie poskytuje prvotřídní kvalitu a nejlepší spolehlivost.
Intuitivní rozhraní GPU Tweak II
GPU Tweak II usnadňuje ladění výkonu grafické karty, díky intuitivnímu a vizuálnímu rozhraní.
Specifikace
- Grafický motor: NVIDIA GeForce GT 1030
- Autobusová norma: PCI Express 3.0
- Videopaměť: 2 GB GDDR5
- Rozhraní paměti: 64-bitové
- Maximální digitální rozlišení: 7680 x 4320
- Podpora HDCP: Ano (2.2)
- Maximální podpora displejů: 3
- Rozměry: 18.4 x 11.1 x3.6 cm
- Doporučený zdroj: 300W
ASUS VGA NVIDIA PH-GT1030-O2G, GT 1030, 2GB GDDR5, 1xHDMI, 1xDVI je skvělou volbou pro všechny, kdo hledají vysoký výkon a kvalitu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.