AXAGON CRE-S3C, USB-C 3.2 Gen 1 - SUPERSPEED čtečka karet, 3-slot & lun SD/microSD/CF, podpora UHS-II
599 Kč
548 Kč
453 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON CRE-S3C, USB-C 3.2 Gen 1 - SUPERSPEED čtečka karet
Představujeme vám AXAGON CRE-S3C, hliníkovou 3in1 čtečku paměťových karet s USB 3.2 Gen 1 rozhraním.
Vlastnosti produktu:
- Podpora všech současných verzí SD a microSD karet včetně SDXC a microSDXC s kapacitou až 2TB.
- Podpora CF karet o kapacitě až 128PT.
- Moderní oboustranný USB-C konektor pro snadné připojení k notebooku, telefonu nebo počítači.
- UHS-II karty dosahují rychlosti až 156 MB/s (full-duplex) resp. 312 MB/s (half-duplex).
- Podpora starších USH-I karet (max rychlost 104 MB/s).
- Možnost současné práce s kartami ve všech slotech a přímého kopírování mezi nimi.
- Elegantní hliníkové tělo čtečky s jemným povrchem omezujícím tvorbu otisků prstů.
Instalace:
Čtečka je ideálním doplňkem pro foto amatéry i profesionály. Instalaci zvládne každý - čtečku zasunete do USB portu počítače a zbytek proběhne zcela automaticky.
Formáty podporovaných karet:
- Slot Micro SD: microSD, microSDHC, microSDXC, TransFlash.
- Slot SD: SecureDigital, SDHC, SDXC, MultiMedia Card, MMC 4.0, MMC Dual Voltage, MMC mobile, RS-MMC, s adaptérem miniSD, MMC Micro.
- Slot CF: Compact Flash, CF Type I.
Specifikace flash karet:
Čtečka podporuje široký rozsah specifikací flash karet, včetně SD 1.0/1.1, SD 2.0, SD 3.0, SD 4.0, MMC a eMMC 3.x/4.0/4.1/4.2/4.3/4.4/4.5/5.0 (8-bit), CF 6.0, a další.
Rozhraní a kompatibilita:
SuperSpeed USB - USB 3.2 Gen 1 rozhraní, kompatibilní také s USB 3.2 Gen 2, zpětně kompatibilní s USB 2.0 a USB 1.1. Podpora přenosových rychlostí 5000 / 480 / 12 Mb/s (Superspeed / High / Full speed). Připojení přes USB konektor typu C male. Napájení čtečky po USB sběrnici (bus-power).
Podporované operační systémy:
MS Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 / 11 a novější, Windows Server 2008 / 2012 / 2016 / 2019 / 2022 a novější (podporovány všechny 32- i 64-bitové verze OS Windows), Mac OS X 10.x a vyšší, Linux s jádrem 2.4.x a vyšším, Android všechny verze.
Balení obsahuje:
SuperSpeed USB čtečku karet, tištěný instalační návod CZ/DE/DK/ENG/ESP/FIN/FR/GR/HR/HU/IT/NL/PL/PT/RO/RU/SK/SWE/BG/CN/TR/ARA.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.