AXAGON WDC-P10T, tenká bezdrátová rychlonabíječka, Qi 5/7.5/10W, micro USB
299 Kč
266 Kč
220 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON WDC-P10T: Tenká bezdrátová rychlonabíječka
Výkonná a pohodlná
AXAGON WDC-P10T je výkonná bezdrátová rychlonabíječka. Díky podpoře Qi rychlonabíjení, nabíjí telefon stejnou rychlostí jako síťový adaptér.
Nabíječka podporuje výkon 5W, 7.5W a 10W až do vzdálenosti 6 mm od podložky. To umožňuje pohodlné nabíjení i pro telefony v pouzdře.
Bezpečnost a spolehlivost
Nabíječka má integrovanou detekci cizích předmětů a systém ochran proti zkratu a přehřátí. To zajišťuje bezpečné a spolehlivé použití.
Inteligentní řízení nabíjení zajišťuje optimální průběh nabíjení po celou dobu, sleduje teplotu baterie a řídí nabíjecí proud.
Univerzální vstup a kompatibilita
Micro USB vstup podporuje standardní nabíječky a nabíječky s Quick Charge 2.0 nebo 3.0 - 5V/2A až 9V/2A.
Podporuje zařízení jako Apple iPhone 8 a novější, Samsung Galaxy S6 a novější, HUAWEI Mate 20 Pro, P30 Pro, Xiaomi Mi Mix 3, Mi 9, Sony Xperia XZ2, XZ3 a další s podporou Qi.
Design a funkce
AXAGON WDC-P10T je kompaktní, s nízkou výškou a kvalitním zpracováním. Modrá LED indikace signalizuje průběh nabíjení a detekci cizích předmětů.
Nízký odběr proudu v stand-by režimu a automatické zahájení a ukončení nabíjení umožňuje "zapojit a zapomenout" na ni.
Specifikace
- Vstup: Micro USB Female konektor, vstupní napětí a proud DC 5V - 9V, max. 2A
- Výstup: Bezdrátové nabíjení o výkonu 5 / 7.5 / 10W
- Podpora standardního Qi a rychlého bezdrátového nabíjení Qi Fast Charge
- Vzdálenost nabíjení: až 6 mm od nabíjecí podložky
- Spotřeba ve stand-by režimu: 0.15W
- Rozměry: Průměr 99 mm, výška 6.5mm
- Hmotnost: 58 g
Balení obsahuje
- Thin wireless fast charger
- Napájecí kabel USB type A / micro USB délky 1 m
- Multijazyčný manuál ENG/CZ/DE/ESP/FR/HU/IT/PL/RO/RU/SK/BG
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.