BENQ PRJ TK700STi DLP, 4K, 3000 ANSI, HDR10 /HLG, 100% Rec.709, 1.2x zoom, with ATV dongle
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BENQ PRJ TK700STi DLP, 4K, 3000 ANSI, HDR10 /HLG, 100% Rec.709, 1.2x zoom, with ATV dongle
Maximální herní zážitek s prvním 4K HDR herním projektorem na světě s nízkým zpožděním na vstupu.
Skutečné rozlišení 4K UHD a velmi nízké zpoždění na vstupu 16 ms pro plynulé hraní.
Exkluzivní optimalizované herní režimy
Nabízí předkonfigurované režimy pro FPS, RPG a sportovní hry s nastaveními obrazu, zvuku a latence.
Univerzální HDMI připojení
Snadné připojení herních konzolí, streamovacích boxů, Blu-ray přehrávačů a dalších zařízení díky dvěma portům HDMI 2.0.
Specifikace
- Projekční systém: DLP
- Rozlišení: 4K UHD (3840x2160)
- Jas (ANSI): 3000 lumenů
- Kontrastní poměr (FOFO): 10 000:1
- Zobrazitelné barvy: 1,07 miliardy barev
- Reproduktor: 5W x1
- HDMI: X1 HDMI2.0b, HDCP2.2 X1 HDMI2.0b, HDCP2.2 (support Audio Return)
- USB Type A: X1 (2.0 /1.5A Power, Service)
- Audio out: x 1 (3.5mm Mini Jack)
- RS232: x 1 (DB-9pin)
Typická spotřeba energie: Max 380W Normal 310W Eco 215W
Spotřeba energie v pohotovostním režimu: < 0.5W
Akustický hluk (Typ./Eko.): 35/29 dBA
Provozní teplota: 0~40 C (Celcius)
Rozměry (š x v x h): 312 x 110 x 24 6mm
Čistá hmotnost: 3,1 Kg
Jazyky OSD: Arabština / Bulharština / Chorvatština / Čeština / Dánština / Nizozemština / Angličtina / Finština / Francouzština / Němčina / Řečtina / Hindština / Maďarština / Italština / Indonéština / Japonština / Korejština / Norština / Polština / Portugalština / Rumunština / Ruština / Zjednodušená čínština / Španělština / Švédština / Turečtina / Thajština / Tradiční čínština (30 jazyků)
Co je v krabici
- Android TV dongle (QS01)
- Dálkové ovládání Bluetooth s baterií RCI067
- Napájecí kabel (podle regionu) (1,8 m)
- Stručná příručka
- Záruční list (podle regionu)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.