Birch CPQ5 Pokladní tiskárna s řezačkou, 300 mm/sec, RS232+USB+LAN, černá, tisk v českém jazyce
3 570 Kč
2 825 Kč
2 335 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Birch CPQ5 Pokladní tiskárna
Elegantní a efektivní, tato moderní pokladní tiskárna Birch CP-Q5 je ideální pro vylepšení image vašeho podniku, a to s minimální náročností na prostor.
Přehled funkcí
- Rychlost tisku: 300 mm/sec
- Paměť: 4 MB
- Podpora stránkového režimu tisku
- Upozornění: nastavitelné pomocí bzučáku a světelné LED
Speciální vlastnosti
Pokladní tiskárna Birch CP-Q5 je vybavena fotoelektrickými senzory pro rozpoznání černé značky a konce papíru. Kromě standardních rolí papíru o šířce 80 mm lze s volitelnou přepážkou tisknout také na papír o šířce 58 mm.
Podpora tisku QR kódu a PDF-417
Funkcionalita a ovládání
Pokladní tiskárna Birch CP-Q5 disponuje komunikačními rozhraními jako Ethernet, JPOS, RS232, USB, RJ-11 konektor pro pokladní tiskárnu a OPOS.
Technické specifikace
- Metoda tisku: přímá termální
- Maximální šířka tisku: 72mm
- Tiskové rozlišení: 203dpi
- Paměť: 256kB NV Flash
- Vyrovnávací paměť: 4MB
Elektrické specifikace
Pokladní tiskárna Birch CP-Q5 je napájena vstupem 100 ~ 240 VAC, 50~60 Hz, 5A a výstupem DC 24V, 2.5A 60W.
Mechanické specifikace
- Rozměry: Šířka: 144.23mm, Výška: 133mm, Délka: 193.76mm
- Váha: 1.01kg
- Barva: černá
Spotřební materiál
Pokladní tiskárna Birch CP-Q5 podporuje maximální šířku papíru 79.5mm ± 0,5 mm a maximální průměr kotouče 80mm.
Prostředí
- Provozní teplota: 0 až 45°C
- Skladovací teplota: -10 až 60°C
- Skladovací vlhkost (nekondenzující): 10 až 90%
- Provozní vlhkost (nekondenzující): 10 až 80%
Ostatní
Pokladní tiskárna Birch CP-Q5 je dodávána s řezačkou, zdrojem a USB kabelem jako standardní příslušenství.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.