Braun Silk-épil 9 Flex SES 9002, epilátor, 2 rychlosti, SensoSmart, 40 pinzet, voděodolný, prémiové pouzdro
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Braun Silk-épil 9 Flex SES 9002: Epilátor pro dokonalou hladkost
Epilátor Braun Silk-épil 9 Flex SES 9002 je vybaven flexibilní epilační hlavou, která se dokonale přizpůsobí konturám těla. S jeho pomocí dosáhnete hladké pokožky až na 4 týdny.
Vlastnosti produktu
- Flexibilní epilační hlava: Přizpůsobí se tvaru těla pro dokonalou epilaci.
- 40 pinzet Micro-Grip: Odstraňuje šetrně i ty nejmenší chloupky.
- Voděodolný: Můžete jej používat ve vaně nebo ve sprše.
- Technologie SensoSmart: Zajišťuje optimální tlak pro dokonalé výsledky.
- Osvětlení SmartLight: Díky tomu uvidíte i ten nejmenší chloupek.
- Li-iontová baterie: Nabije se za 2 hodiny a poskytne provoz až na 50 minut.
Obsah balení
- Epilátor Braun Silk-épil 9 Flex
- Masážní nástavec
- Holicí hlava
- Zastřihovací nástavec
- Nástavec pro kontakt s pokožkou
- Prémiové kosmetické pouzdro
Pro dokonalou epilaci
Epilátor Braun Silk-épil 9 Flex SES 9002 je vybaven úzkou ergonomickou rukojetí s protiskluzovou úpravou, která umožňuje snazší a přesnější pohyb. Díky tomu je ideální pro odstranění chloupků i v těžko dosažitelných oblastech.
Udržujte svou bikiny zónu
S pomocí holicího strojku nebo zastřihovací hlavy dosáhnete hladkého oholení během několika minut.
Hladké podpaždí
S Braun Silk-épil 9 Flex SES 9002 můžete nosit svůj oblíbený TOP s jistotou, že vaše podpaží je dokonale hladké.
Epilace celého těla
Plně flexibilní epilační hlava dosáhne i na těžko dostupná místa, jako je oblast kolene či podpaží. Technologie pinzet Micro-Grip v kombinaci s o 40 % širší epilační hlavou efektivně odstraňuje nežádoucí chloupky.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.