CHIEFTEC zdroj Chieftronic PowerUp GPX-750FC, 750W ATX, 80PLUS GOLD, cable-mgt, retail
3 069 Kč
2 327 Kč
1 923 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CHIEFTEC zdroj Chieftronic PowerUp GPX-750FC, 750W ATX
Účinnosť s certifikátom 80 PLUS Gold
Plne modulárny manažment káblov
Celomostový prevodník LLC s technológiou DC-to-DC
Nízke zvlnenie a prísna regulácia napätia
5-ročná záruka
Sériou PowerUp chce spoločnosť Chieftronic priniesť dobre prijatú technickú kvalitu a vysoký výkon série PowerPlay na bežný hráčsky trh.
Vďaka modernej technológii LLC s plným mostíkom a technológii DC-DC možno dosiahnuť extrémne nízke hodnoty zvlnenia a prísnu reguláciu napätia.
Konštrukcia s vysokou hustotou výkonu umožňuje tejto sérii dodávať až 850 W výkonu v kompaktných rozmeroch s celkovou dĺžkou len 14 cm, pričom dosahuje účinnosť certifikovanú podľa normy 80 PLUS Gold.
Kompaktné rozmery v kombinácii s plne modulárnym manažmentom káblov umožňujú pohodlné použitie série PowerUp v menších zostavách, kde je potrebný krátky zdroj napájania, zatiaľ čo dlhé, ploché, čierne káble podporujú zostavy aj vo veľmi veľkých herných skriniach.
ŠPECIFIKÁCIE
- Model: PowerUp 750W
- Článok č.: GPX-750FC
- EANkód: 753263077196
- Hmotnosť (bez obalu/s obalom): 2.3 kg / 2.85 kg
- Vstup striedavého prúdu: 100 - 240V / 10.0A
- Frekvencia: 47 - 63 Hz
- +5V: 20A
- +3,3V: 20A
- +5 V a +3,3 V kombinácia: 110W
- +12V: 62A/744W
- -12V: 0.3A / 3.6W
- +5VsB: 2.5A / 12.5W
- Maximálny výkon: 750W
Konektory
- 20+4PIN ATX: 1
- 8 PINOVÝ PROCESOR (4+4): 2
- 8 PIN PCIe (6+2): 4
- SATA: 9
- MOLEX: 3
- FLOPPY: 1
Funkcie
- Verzia ATX 12V: v2.53
- Účinnosť: 80 PLUS Gold
- Rozmery (DxŠxV): 140 mm x 150 mm x 86 mm
- PFC: Aktívny PFC
- Ventilátor: 120 mm tichý ventilátor
- Zabezpečenie: OVP, OPP, OCP, SCP, OTP, AFC, SIP, UVP, Prevádzka bez zaťaženia
Záruka
60 mesiacov
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.