CONNECT IT FOR HEALTH Verti TriMode ergonomická vertikální myš, bezdrátová, černá
699 Kč
628 Kč
519 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CONNECT IT FOR HEALTH Verti TriMode ergonomická vertikální myš
EAN: 8595610629519
Popis produktu
Představujeme vám bezdrátovou myš FOR HEALTH Verti TriMode, která je určena pro domácí i profesionální použití. S touto myší můžete střídat práci na třech počítačích nebo noteboocích díky unikátní funkci TriMode.
Technické specifikace
Myš je vybavena optickým senzorem s volitelným rozlišením (1000/1600/2400 DPI), 6 tlačítky včetně precizního otočného kolečka a samostatným tlačítkem pro přepínání rozlišení DPI.
TriMode připojení
- USB-A nano receiver (bezdrátová 2,4 GHz technologie)
- Bluetooth 4.2 (mód BT1)
- Bluetooth 4.2 (mód BT2)
Bezdrátový dosah
Myš má bezdrátový dosah až 10 metrů.
Indikační LED dioda
Indikační LED dioda v horní části myši signalizuje provoz, změnu DPI a nízký stav baterie.
Power-Saving technologie
Myš je vybavena Smart Power-Saving technologií, která šetří baterii, pokud myš není v pohybu.
Výhody
Myš je ideální také pro práci v grafických editorech díky vysoké přesnosti. Díky speciální ergonomii snižuje únavu i při dlouhodobém použití. Mechanické spínače mají garantovanou životnost 3 milionů kliknutí.
Snadná instalace
Instalace je velmi jednoduchá, Plug & Play bez nutnosti instalace a stahování ovladačů. Stačí pouze připojit USB přijímač k USB portu počítače nebo notebooku.
Technické detaily
- Akcelerace: 10G
- Snímkovací frekvence: 125 Hz
- Příkon: 5 mA
- Napájení: 2 × AAA alkalická tužková baterie CONNECT IT (součást balení)
- Rozměry (d × š × v): 134 x 76 x 75 mm
- Hmotnost bez baterie a bez USB přijímače: 98 g
- Hmotnost bez baterie a s USB přijímačem: 100 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.