Cooler Master case HAF 700, ATX, bez zdroje, průhledná bočnice, šedá
8 527 Kč
7 622 Kč
6 300 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master case HAF 700
EAN: 4719512127469
Barva: Titanium Grey
Typ: ATX, bez zdroje
Bočnice: Průhledná
Popis
Chcete maximální výkon a efektivitu? HAF 700 je připraven.
Navazuje na odkaz legendární řady HAF od Cooler Master.
Je navržen pro nejlepší možnou termální výkonnost.
Podporuje až patnáct 120mm ventilátorů a dva 360mm a 480mm radiátory.
HAF 700 je vybaven systémem pro snadnou montáž bez nástrojů.
ARGB Gen 2 umožňuje plnou personalizaci osvětlení.
Technické specifikace
Exteriér: Ocel, plast
Boční panel: Kalené sklo, ocel, plast
Rozměry: 556 x 279 x 540 mm (tělo), 666 x 291 x 626 mm (s výstupky)
Podpora základních desek: Mini-ITX, Micro-ATX, ATX, E-ATX, SSI-CEB, SSI-EEB
Počet slotů pro rozšíření: 8
Počet pozic pro disky: 9 (3.5” / 2.5” Combo)
I/O panel: 1 x USB 3.2 gen 2 Type C, 4 x USB 3.2 gen 1 (3.0), 1 x 3.5mm 4poles Audio Jack, 1 x 3.5mm Mic Jack
Předinstalované ventilátory: 2x SickleFlow 200 ARGB PWM (předek), 2x SickleFlow 120 ARGB PWM (zadní), 1x SickleFlow 120 ARGB PWM (spodní)
Podpora pro další ventilátory: až 2 x 200mm, 3 x 140mm, 6 x 120mm (horní), až 2x 200mm (přední), až 2x 120mm (zadní), až 3x 120 / 3x 140mm (spodní), až 4x 120 / 3x 140mm (boční)
Podpora pro radiátory: až 2x 360mm / 1x 420mm (horní), až 240mm (zadní), až 420/360mm (spodní), až 480/420/360mm (boční)
Maximální rozměry: CPU cooler: 166mm, zdroj: 200mm, grafická karta: 490mm
Prostor pro kabeláž: Za MB Tray - 90~101mm
Doplňkové příslušenství v balení: 1x Rotatable Radiator Bracket, 1 x LED Controller A1 (ARGB Gen2), 1 x ARGB/PWM Hub
Filtry proti prachu: Spodní, pravý bok
Podpora pro zdroj: Spodní, ATX
Záruka: 2 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.