Cooler Master case MasterBox NR600 with ODD, ATX, Mid Tower, černá, bez zdroje
2 075 Kč
1 959 Kč
1 619 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master case MasterBox NR600 with ODD
EAN: 4719512079348
Definice jednoduchosti
MasterBox NR600 nabízí jednoduchost v designu, který je zaměřen na výkon průtoku vzduchu.
Minimalistický design
Přední panel je tvořen jemnou síťovinou pro efektivní průtok vzduchu a funguje jako prachový filtr.
Bezšvové tvrzené sklo
Boční panel z tvrdeného skla je úplně v jedné rovině se šasi a je bezpečně a diskrétně připevněn.
Podpora pro ukládání
Celkem 5 x 2.5" a 4 x 3.5" disky lze namontovat bez použití nářadí. Úložiště lze namontovat na kryt zdroje napájení, za přepážku základní desky a do klece na pevný disk.
Jedno konektorové sluchátko
Jediný 4-pólový konektor sluchátek podporuje zvuk i mikrofon současně, takže nejsou potřeba samostatné konektory.
Podpora ventilátorů a radiátorů
- Přední: 140 mm x2 / 120 mm x3
- Horní: 140 mm x2 / 120 mm x2*
- Zadní: 120 mm x1 *
*verze bez ODD
- Přední část: 360/280/240/140/120 mm
- Horní část: 120/240 mm (max. výška komponentů základní desky 35 mm)*
- Zadní část: 120 mm *
*verze bez ODD
Technické specifikace
- Model: MCB-NR600-KG5N-S00
- Série: MasterBox
- Velikost: Střední věž
- Barva: Černá
- Materiály: Ocel, plast
- Podpora základních desek: ATX, Micro ATX, Mini ITX
- Expansní sloty: 7
- 5.25" pozice pro disky: 1
- 3.5" zásuvky pro disky: 4
- 2.5" zásuvky pro disky: 5
- I/O panel: 2x USB 3.0, 1x 3.5 mm konektor pro sluchátka (zvuk + mikrofon)
- Předinstalované ventilátory - přední: 1x 120 mm
- Předinstalované ventilátory - zadní: 1x 120 mm
- Podpora ventilátorů - nahoru: 2x 140 mm, 2x 120 mm
- Podpora ventilátoru - zadní část: 1x 120 mm
- Podpora chladiče - přední část: 280 mm, 240 mm, 140 mm, 120 mm
- Podpora chladiče - horní část: 120 mm/240 mm (s odstraněným ODD) (max. výška komponentů základní desky 35 mm)
- Podpora chladiče - zadní část: 120 mm
- Svobodný prostor - chladič CPU: 166 mm/6.54"
- Odbavení - PSU: 180 mm
- Odbavení - GFX: 410 mm/16.1"
- Prachové filtry: Horní část, spodní část
- Podpora napájení: Spodní montáž, ATX
- Záruka: 2 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.