Cooler Master case Silencio S400 Steel, micro-ATX, Mini Tower, černá, bez zdroje
2 593 Kč
2 151 Kč
1 777 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master case Silencio S400 Steel
Model: MCS-S400-KN5N-S00
Série: Silencio Series
Design a materiály
Černá barva přidává na sofistikovanosti. Materiály použité jsou ocel, plast, tvrzené sklo a materiál tlumící zvuk.
Velikost a rozměry
Mini Tower velikost s rozměry 418mm x 210mm x 408mm (včetně výstupků), 403.5mm x 210mm x 400mm (bez výstupků).
Podpora základních desek
- Mini ITX
- Micro ATX
Sloty a přihrádky
Počet slotů pro rozšíření je 4. Přihrádky pro disky jsou 1x 5.25", 4x 3.5" a 4x 2.5".
Panel I/O
2x USB 3.2 Gen 1 (dříve USB 3.0), 1x 3.5mm headset jack (Audio+Mic), 1x čtečka SD karet.
Ventilátory a podpora chlazení
Předinstalované ventilátory: 1x 120mm (PWM 800-1400 RPM) vpředu, 1x 120mm (PWM 800-1400 RPM) vzadu.
- Podpora ventilátorů nahoře: 1x 120/140mm, 2x 120/140mm (po odstranění ODD klece)
- Podpora ventilátorů vpředu: 2x 120/140mm
- Podpora ventilátorů vzadu: 1x 120mm
Podpora radiátorů
- Nahoře: 120mm, 240mm (vyžaduje odstranění ODD klece)
- Vpředu: 120mm, 140mm, 240mm, 280mm (odstranění a reinstalace ODD držáku pro montáž 280mm radiátoru, může ovlivnit HDD namontované pod ODD držákem)
- Vzadu: 120mm
Prostor pro komponenty
Prostor pro CPU cooler: ocel: 167mm, TG: 166mm. Prostor pro PSU: 325mm (bez předního radiátoru a HDD klece), 140mm (HDD klec v nejzadnější pozici). Prostor pro GFX: 319mm. Kabelová trasa za základní deskou: 20mm.
Filtry prachu a podpora zdroje
Filtry prachu jsou nahoře, vpředu a dole. Podpora zdroje je na spodní montáž, ATX PS2.
EAN kód: 4719512087381
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.