Cosori Dual Blaze 6.4L SMART horkovzdušná fritéza + 5x špíz a gril. rošt, black
5 386 Kč
4 451 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cosori Dual Blaze 6.4L SMART horkovzdušná fritéza
Revolutionizujte své vaření s horkovzdušnou fritézou Cosori Dual Blaze. S tímto kulinářským pomocníkem připravíte svá oblíbená jídla za použití minimálního množství oleje.
Technologie THERMO IQ 360° HEAT CIRCULATION
Patentovaná technologie THERMO IQ 360° HEAT CIRCULATION zajišťuje rovnoměrné vaření bez nutnosti protřepávání nebo překlápění jídla. Rovnoměrná cirkulace horkého vzduchu a inteligentní regulace teploty zaručují dokonalé výsledky.
Chytré ovládání
Vaření můžete ovládat přímo ze svého smartphonu nebo pomocí Amazon Alexa a Google Assistant. Stačí si stáhnout bezplatnou aplikaci a můžete začít.
Velký objem a vysoký výkon
S objemem 6,4l a výkonem 1700W zvládne fritéza připravit jídlo pro celou rodinu nebo skupinu přátel. Přesto si zachovává kompaktní rozměry, které se hodí do každé kuchyně.
3x tlustší koš z čistého hliníku
Koš z čistého hliníku vede a udržuje teplo efektivněji, což vede k rychlejšímu a chutnějšímu vaření. Navíc je koš vyjímatelný a lze jej mýt v myčce.
Prémiový design
Fritéza se pyšní prestižními oceněními Red Dot Award a IF Design Award za svůj prémiový a funkční design.
Grilovací rošt a 5 jehel na špízy
K fritéze dostanete 5 jehel na špízy a grilovací rošt, které vám umožní připravit různé druhy masa nebo zeleniny současně.
Kuchařka se skvělými recepty
Spolu s fritézou obdržíte také knihu plnou originálních a lahodných receptů, které obohatí váš jídelníček.
Technické parametry
- Napájení: 220-240V, 50/60hz
- Příkon: 1700W
- Objem koše: 6,4l
- Rozsah teplot: 75-205°C
- Rozsah času: 1-60min
- Rozměry: 29.7 x 32.7 x 35.2 cm
- Hmotnost: 6,22 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.