D-Link DES-1005P B1 5-Port 10/100 PoE Desktop Switch, 4x PoE+, 60W pro PoE
1 330 Kč
1 220 Kč
1 008 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link DES-1005P B1: 5-Port 10/100 PoE Desktop Switch
5-portový switch s PoE+ napájením
D-Link DES-1005P B1 je 5-portový 10/100M PoE switch bez managementu. První čtyři porty podporují PoE+ napájení 802.3af/802.3at, tj. max. 30W na port. Celkový PoE výkon přepínače je 60W.
Napájení až 4 PoE zařízení
Switch umožňuje napájení až 4 PoE zařízení, jako jsou IP telefony, Wi-Fi přístupové body nebo IP kamery.
Bez větráků, s externím napájecím adaptérem
D-Link DES-1005P B1 je bez větráků a je vybaven externím napájecím adaptérem.
Kovové provedení pro položení na poličku
Switch je vyroben v kovovém provedení pro položení na poličku.
Technické specifikace
- Provedení: desktop, na poličku
- 5x 10/100BASE-T porty RJ-45
- PoE+ 802.3af/802.3at napájení na portech č. 1-4, max. 30W na port
- Celkový POE výkon switche: 60W
- Automatické nastavení MDI/MDI-X na všech portech
- Standardy: IEEE 802.3 10BASE-T Ethernet, IEEE 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet, ANSI/IEEE 802.3 NWay auto-negotiation, IEEE 802.3x flow control, IEEE 802.1p QoS
- Metoda přepínání: Store-and-forward
- Switching fabric: 1Gbps
- Forwarding rate: 0,744 Mpps
- MAC tabulka: 2K záznamů
- Vyrovnávací paměť (RAM Packet Buffer): 64 KB
- Rozměry: 100 x 98 x 28 mm
- Hmotnost: 0,26 kg
- Napájení: externí zdroj 53.5 V / 1.2 A (součástí dodávky)
- Spotřeba: 63,26W maximum (PoE on), 3,61W maximum (PoE off), 0,68 W (standby)
- Provozní teploty: 0°C až 40°C
- Provozní vlhkost: 0% až 95% relativní vlhkost, nekondenzující
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.