D-Link DGS-1210-10 10-Port Gigabit Smart+ Switch, 8x GbE, 2x SFP, fanless
2 480 Kč
2 050 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link DGS-1210-10 10-Port Gigabit Smart+ Switch
EAN: 790069467707
Obecný popis
10portový gigabitový inteligentní switch s 2 porty SFP. Poskytuje pokročilé funkce úspory energie. Konstrukce bez ventilátoru pro tichý provoz.
Specifikace portů
Switch obsahuje 8 x 10/100/1000Mb/s porty s automatickým vyjednáváním a 2 x 100/1000Mb/s porty SFP.
Výkonnost a kompatibilita
Switch má prepínací kapacitu 20Gbps a maximální rychlost přeposílání paketů je 14.88Mpps. Podporuje Jumbo rámec 9 216.
Bezpečnostní funkce
Switch nabízí asymetrickou VLAN, automatickou hlasovou VLAN a 802.1p prioritní fronty. K dispozici je také filtrování MAC/IP a MAC/IP ACL.
Řízení a správa
Switch nabízí 802.1X řízení přístupu na bázi portů a zabezpečení portů. Je možné využít statické směrování a předvolenou trasu. Obsahuje D-Link Safeguard Engine.
Správa a podpora
Switch je možné spravovat pomocí síťového asistenta, webové správy nebo kompaktního CLI. Je podporován D-View. Duální obraz pro bezpečné aktualizace.
Instalace
Switch je určen pro instalaci do 19" stojanu. Upozorňujeme, že firmware verze 6 není zpětně kompatibilní s hardwarem verze C1.
Omezená doživotní záruka
Zaregistrujte svůj switch a získejte omezenou doživotní záruku a podporu od světového lídra v oboru.
Inteligentní řízení s plusem
Switch poskytuje zvýšený PoE výkon, pokročilé L2 funkce a L3 statické směrování.
Pokročilé L2 funkce a L3 statický routing
Switch má pokročilé možnosti správy, s přístupem přes kompaktní CLI rozhraní nebo webové rozhraní. Funkce zahrnují virtuální sítě VLAN, Spanning Tree protokoly (STP, RSTP, MSTP), agregaci linek (LACP), statický routing, duální firmware a duální konfigurační soubory.
Vestavěný D-Link Safeguard Engine
Chrání vaši síť před škodlivými DoS útoky a před zahlcením (Broadcast, Multicast, Unicast Storm Control).
Výkonné bezpečnostní funkce
Switch nabízí IGMP snooping, řízení přístupu do sítě (ACL, 802.1x) a zabezpečení portů.
Optický uplink
Pomocí optických vláken můžete propojit vzdálenější zařízení a lokality, jako jsou výrobní linky nebo univerzitní kampusy.
Bezplatný software pro správu sítě
Bezplatný nástroj D-Link Network Assistant (DNA) zobrazuje všechna připojená zařízení a urychluje prvotní konfiguraci. SNMP management systém D-View 7 je k dispozici zdarma s licencí pro 25 zařízení a pro 2 sondy, s plnohodnotným přístupem k nástrojům pro správu.
Inteligentní energeticky úsporné provedení
Technologie D-Link Green umožňuje switchi šetřit energii bez omezení výkonu. Většina modelů je v provedení bez ventilátoru nebo disponují inteligentními větráky, které se zapínají při překročení určité teploty.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.