D-Link DGS-1210-28P/ME/E 24-Port 10/100/1000BASE-T PoE + 4-Port 1 Gbps SFP Metro Ethernet
14 514 Kč
13 924 Kč
11 507 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link DGS-1210-28P/ME/E 24-Port 10/100/1000BASE-T PoE + 4-Port 1 Gbps SFP Metro Ethernet
EAN: 790069467585
Porty a kapacity
Počet portů: 24 x 10/100/1000BASE-T PoE ports + 4 x 1 Gbps SFP ports
Přepínací kapacita: 56 Gbps
PoE schopné porty: 1-24
PoE výkon: 193W
Vlastnosti vrstvy 3
- H/W Ver. B1 IPv4/IPv6 Interface (Max. 4 IPv4/IPv6 Interfaces)
- Static Route
- Max. 128 ARP Entries
- Supports 255 static ARP entries
Vlastnosti vrstvy 2
- Supports IEEE 802.3ad Link Aggregation (Supports max. 8 groups, 8 ports per group)
- Port-based Q-in-Q
- Lookback detection
- Spanning Tree Protocols: 802.1D STP, 802.1w RSTP, 802.1s MSTP
- 16K MAC address table and Jumbo Frame up to 9,216 Bytes
Kvalita služby (QoS)
- Bandwidth Control
- Queue handling
- 8 outbound queues
Správa
- Web-based GUI (IPv4/IPv6)
- Full Command Line Interface (CLI) through Telnet, SSH and the console port
- D-Link Network Assistant Utility (DNA)
Bezpečnost
- SSH
- Port security (up to 64 MAC addresses per port)
- IP-MAC-Port Binding (IMBP)
- Broadcast/Multicast/Unicast storm control
- IP Inspection, (IP source Guard)
- Duplicate Address Detection (DAD)
- D-Link Safeguard Engine
- BPDU/DoS attack prevention
- Traffic segmentation
VLAN
- Asymmetric VLAN
- Voice VLAN
- GVRP
- Private VLAN
- ISM VLAN (multicast VLAN)
- VLAN trunking
Ostatní specifikace
MTBF: 331,669 hours
Akustika: High speed: 52.9 dB(A), Low speed: 45.3 dB(A)
Ventilace: 2 x Smart Fans
Váha: 3.34 kg
Rozměry: 440x210x44mm (19-inch standard rack-mount width. 1U height.)
Ochrana: Surge protection
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.