D-Link DGS-1210-48 52-port Gigabit Smart Switch, 48x GbE, 4x RJ45/SFP, fanless
11 997 Kč
7 758 Kč
6 412 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link DGS-1210-48 52-port Gigabit Smart Switch
Popis produktu:
Jedná se o 52-portový Gigabit Ethernet Smart Managed switch. Tento switch je bez větráků, což ho činí ideálním pro SMB a přístupové Enterprise sítě.
Klíčové vlastnosti:
- 48 portů 10/100/1000Base-T RJ-45
- 4x Gigabit Combo porty RJ-45/SFP
- Podpora IPv6
- Pokročilá sada L2 funkcí
- Detekce připojení IP telefonů
- Automatické přiřazení do samostatné VLAN s vyšší prioritou
- Detekci prvků IP kamerových systémů
Technická specifikace:
- Switch Capacity: 96 Gbps
- 64-Byte Packet Forwarding Rate: 71.4 Mpps
- MAC Address Table Size: 16K
- Packet Buffer: 12 MB
- Jumbo Frame: Up to 10,000 Bytes
- Power Consumption (Standby/Maximum): 13.9W / 34.2W
- Dimensions (W x D x H): 440 x 210 x 44 mm
- Operating Temperature: -5° to 50°C (23° to 112°F)
Bezpečnostní funkce:
Přepínač DGS-1210-48 nabízí bezpečnostní funkce jako 802.1x Radius a ACL pro ochranu vašich dat.
Správa přepínače:
Správa přepínače je možná z intuitivního webového rozhraní nebo pomocí SNMP příkazů. K dispozici je také bezplatný softwarový nástroj D-Link Network Assistant (DNA).
Popis:
Tento produkt je pátou generací Gigabit Smart přepínačů D-Link řady DGS-1210 a nabízí výkonnější hardware, větší flexibilitu portů a více funkcí.
Unikátní funkce:
Switch DGS-1210-48 nabízí unikátní Surveillance mód, který dokáže detekovat prvky IP kamerových systémů a automaticky je přiřadit do oddělené video-VLAN s vyšší prioritou.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.