D-Link DGS-3130-30TS/E L3 Stackable Managed Gigabit Switch, 24x gigabit, 2x 10GBASE-T, 4x SFP+
25 458 Kč
21 857 Kč
18 064 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link DGS-3130-30TS/E L3 Stackable Managed Gigabit Switch
EAN: 790069469985
Popis produktu
24 x 10/100/1000BASE-T portový stohovateľný gigabitový manažovateľný prepínač vrstvy 3.
Porty
- 2 x 10GBASE-T porty
- 4 x SFP+ porty
- 4 stohovacie porty, stohovacie náklady 1
Vlastnosti
Stohovanie 80 Gb/s (až 9 jednotiek/stoh).
Voliteľná podpora redundantného napájania (RPS) (DPS-500A).
Ethernet Ring Protection Switching (ERPS) pre topológie s jedným kruhom.
IEEE 802.1D/1w/1s Spanning Tree Protocol, 802.3ad Link Aggregation.
Loopback Detection (LBD), Port Mirroring.
Max. 16 IP rozhraní ARP Proxy, VRRP.
L3 smerovanie: statická trasa, RIPv1/v2/ng.
VLAN a bezpečnost
- Dvojitá VLAN Q-in-Q
- IGMP/MLD Snooping
- 802.1p, riadenie šírky pásma
- 802.1Q, Voice VLAN, Asymmetric VLAN, GVRP, Port/MAC-based VLAN, Super VLAN
- SSH v2, Traffic Segmentation, ARP Spoofing Prevention, DHCP Server Screening, BPDU Attack Protection, Port Security, IP-MAC-Port Binding
- Port/Host Based 802.1X, priraďovanie bezpečnostných politík na základe identity, WAC/MAC na báze portu/hostiteľského zariadenia, podpora Microsoft NAP
Manažování a konfigurace
Webové grafické rozhranie, rozhranie príkazového riadka (CLI), SNMP.
RMON v1/v2, automatická konfigurácia DHCP, systém súborov Flash, LLDP, relé DHCP, viacero obrazov/konfigurácií.
ACL, ACL na báze času.
Ochrana
Vstavaná ochrana proti prepätiu 6 kV na všetkých portoch Gigabit Ethernet.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.