DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/256GB SSD/Integrated/vPro/Kb/Mouse/W11 Pro//3Y PS NBD
22 638 Kč
19 599 Kč
16 198 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF
Optimalizovaný pro výkon
S touto výkonnou stanicí získáte 13. generaci procesoru Intel Core i5-13500. S 6+8 jádry, 24MB cache a frekvencí až 4.8GHz je tento počítač připraven na všechny vaše náročné úkoly.
16GB DDR5 paměti a 256GB SSD
Bez ohledu na to, jaké úkoly máte, 16GB DDR5 paměti a 256GB SSD poskytují dostatek místa pro vaše soubory a aplikace.
Integrovaná grafika a vPro
OptiPlex Plus 7010 SFF je vybaven integrovanou grafikou Intel a technologií vPro pro zvýšení bezpečnosti a vzdálené správy.
Klávesnice a myš
Tento počítač je dodáván s klávesnicí Dell Wired Keyboard-KB216 a optickou myší Dell-MS116, obě v černé barvě.
Konektivita
- 1x Power Button
- 3x DisplayPort 1.4a
- 2x USB 2.0 s PowerShare
- 3x USB 3.2 Gen 2
- 1x USB 3.2 Gen 2x2 Type-C
- 1x RJ-45 Ethernet
Rozměry a hmotnost
Šířka: 92.60 mm, Hloubka: 292.80 mm, Výška: 290.00 mm
Minimální hmotnost: 3.68 kg, Maximální hmotnost: 4.87 kg
Operační systém
Windows 11 Pro, anglicky, česky, maďarsky, polsky, slovensky
3 roky ProSupport
Užijte si klid s 3letou ProSupport službou od Dellu. Technická podpora je k dispozici na telefonních číslech +421 2 5750 83 03 (Slovensko) a +420 225 772 711 (Česká republika).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.