DICOTA Case Slim Eco PRO for Microsoft Surface 12-14.1
1 944 Kč
1 607 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DICOTA Eco Slim Case PRO pro Microsoft Surface 12-14.1"
Kód produktu: D30990-DFS
EAN: 7640186417709
Popis
Účastníkem programu Microsoft Designed for Surface je také DICOTA. Tento program certifikuje výjimečné příslušenství od třetích stran, které jsou navrženy tak, aby bezproblémově fungovaly se zařízeními Surface.
Design a materiál
Eco Slim Case PRO je vyroben z 7,5 recyklovaných PET lahví. Kufřík je vyroben z 900Dx600D rPET Polyesteru, což zaručuje vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Praktické využití
Pouzdro DICOTA Eco Slim Case PRO je kompatibilní s jakýmkoli Surface Pro, Pro X, Laptop, Go, Laptop Go, Laptop SE, Book, Laptop Studio i Duo. Nabízí uzamykatelný a polstrovaný oddíl na notebook s fit-all systémem a technologií proti klouzání.
Bezpečnost
Maximální bezpečnost zajišťuje Memory Foam a ochrana rámu EVA. Kufřík je navržen pro zařízení Surface až do velikosti 15".
Komfort
Kufřík DICOTA Eco Slim Case PRO nabízí pohodlné kožené rukojeti pro snadný transport a nastavitelný ramenní popruh s pohodlným polstrováním a technologií proti klouzání. Kufřík je také vybaven poutkem na trolley, což zajišťuje perfektní komfort při cestování s dalším zavazadlem.
Prostor pro příslušenství
- Polstrovaná kapsa pro tablety až do velikosti 10,5".
- Prostorná přední kapsa s zipem a pracovním prostorem pro mobilní příslušenství.
- Otevřený oddíl pro dokumenty na zadní straně.
Rozměry a hmotnost:
- Maximální rozměry zařízení: 340 x 40 x 245 mm / 13.39 x 1.57 x 9.65 inch
- Rozměry produktu: 375 x 80 x 285 mm / 14.76 x 3.15 x 11.22 inch
- Hmotnost: 0.71 kg / 1.56 lbs
Záruka
DICOTA nabízí doživotní záruku / 30 let na tento produkt.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.