DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK

MARATON
- 9%
SLEV

ilustrační foto

DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK
DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK
DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK
DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK
DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK
Obj. číslo
745020051
Výrobce
D-LINK
Věrnostní body: 63
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

1 399 Kč

1 270 Kč

1 049 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 270 Kč
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

1 270 Kč

1 399 Kč

1 049 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK

Produktové číslo: DWA-X1850

EAN: 790069459078

Technické specifikace

Wi-Fi: 6 s rychlostí až 1,8 Gb/s

Standard: 802.11ax

Rychlost: až 574 Mb/s (2,4 GHz) / 1200 Mb/s (5 GHz)

Podpora MU-MIMO: Ano

OFDMA: Ano

USB: 3.2 Gen 1 (USB 3.0)

Šifrování: WPA2 / WPA 3

Anténa: integrovaná

Design a kompatibilita

Přenosnost: Ano

Plug & Play: Ano (předinstalované ovladače Win 10)

Podpora OS: Windows 10 32bit a 64bit

Rozměry: 12,7 × 30 × 95,5 mm

Hmotnost: 23,6 g

Barva: černá

Popis produktu

AX1800 Wi-Fi 6 USB adaptér DWA-X1850 od D-LINK je ideální pro nepřetržité 4K streamování, hraní VR a videohovory. Díky technologii MU-MIMO a OFDMA je zajištěna efektivní a stabilní komunikace mezi více zařízeními. Adaptér je přenosný a snadno se instaluje díky předinstalovaným ovladačům pro Windows 10. Vyznačuje se také nejnovějším 128bitovým šifrováním WPA3 pro bezpečné připojení.

Dodávka obsahuje:

  • DWA-X1850 AX1800 Wi-Fi USB Adapte D-LINK
  • Předinstalované ovladače pro Windows 10

Parametry

Druh zboží
Značka
Funkce
Barva
Výška
Šířka
Hloubka
USB
Hmotnost
Rychlost až Mb/s
WiFi standard
Dual Band
Firewall

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29244 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.