Eaton Protection Box 1 Tel@ FR, přepěťová ochrana, 1 zásuvka
489 Kč
371 Kč
306 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Specifikace
Obecné vlastnosti | |
---|---|
Název výrobku | Přepěťová ochrana Eaton Protection Box |
Katalogové číslo | PB1TF |
Délka/hloubka produktu | 98 mm |
Výška výrobku | 55 mm |
Šířka výrobku | 72.5 mm |
Hmotnost výrobku | .124 kg |
Soulad | MOR Opatřeno značkou CE |
Certifikace | IEC/EN 60884-1 IEC/EN 61643-11 |
Kód modelu | Eaton Protection Box 1 Tel@ FR |
Technické údaje produktu | |
Fáze | Jednofázový |
Počet výstupů NEMA | 0 |
Provozní teplota – min. | 0 °C |
Počet vývodů | 1 |
Číslo RAL | 9003 |
Tvar pouzdra | Pravoúhlé |
Spínatelný | Ano |
Povrchová úprava | Matný |
Metoda montáže | Lišta DIN 35 mm |
Jmenovitý proud | 10A |
Zapojení vstupu | Protective contact (SCHUKO) |
Obsah balení | Zařízení přepěťové ochranyStručná příručkaRJ11 Telefonní/internetový kabel |
Kvalita materiálu | Jiná |
Délka napájecího kabelu | 0 |
Označení NEMA | Žádný |
Jmenovité přepětí | 1500 V |
Osazeno: | Přepěťová ochrana Pojistka Indikace LED |
Provozní teplota - max. | 40 °C |
Stupeň ochrany | stupeň krytí IP20 |
Počet výstupů zásuvek se zemnicím kolíkem | 1 |
Jistič | Ne |
Průřez jádra | 0 mm2 |
Zvláštní charakteristiky | Špičkové zařízení s přepěťovou ochranou v provedení s FR zásuvkou, splňuje normy IEC 61643-11, ochrana telefonní i internetové linky, záruka na připojená zařízení |
Počet připojení USB | 0 |
Barva | Černá/bílá |
Proudový chránič | Ne |
Materiál | Plastic |
Nárazový proud | 3000 A |
Počet výstupů (jiných) | 0 |
Úhel otočené centrální vložky | Jiná |
Typ | Přepěťová ochrana |
Bez obsahu halogenů | Ne |
Typ indikátorů | Barevná LED |
Provozní napětí | 220-250 V |
Transparentní | Ne |
Ochrana povrchu | Jiná |
Počet výstupů zásuvek FR | 1 |
Jmenovitá frekvence | 50–60 Hz |
Internet/tel.linka - ochrana | Ano |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.