EPSON projektor EH-LS800W - 4K, 16:9, 4000ANSI, 2.500.000:1, HDMI / USB / WiFi 5 / Bluetooth, Android TV
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON projektor EH-LS800W - 4K, 16:9, 4000ANSI, 2.500.000:1, HDMI / USB / WiFi 5 / Bluetooth, Android TV
Chytrý laserový televizní projektor
4K PRO-UHD projekce do úhlopříčky 150 palců.
Systém Android TV™ a ozvučení značky YAMAHA.
Projekční vzdálenost 2,3 cm, uhlopříčka až 150 palců.
4K PRO-UHD chytrý laserový televizní projektor
Sledujte filmy, hry a sportovní události na velké ploše.
Chytrá domácí zábava
Produkt je součástí řady EpiqVision Ultra.
Vybaven systémem Android TV a ozvučením YAMAHA.
Řešení s dlouhou životností
Užívejte zábavy až celých 10 let.
Cenově dostupné řešení do vašeho obývacího pokoje
Promítejte obraz o uhlopříčce až 150 palců při umístění blízko stěny.
Působivý a jasný obraz
Stejně vysoký bílý i barevný světelný výstup 4 000 lumenů.
Technické specifikace:
- Projekční systém: Technologie 3LCD, RGB se závěrkou s kapalnými krystaly
- LCD panel: 0,62 palců s C2 Fine
- Barevný světelný výstup: 4.000 lumenů- 2.000 lumenů
- Bílý světelný výstup: 4.000 lumenů - 2.000 lumenů
- Rozlišení: 4K PRO-UHD
- Vysoké rozlišení (HD): Technologie 4K
- Poměr stran obrazu: 16 : 9
- Kontrastní poměr: 2.500.000 : 1
- Zdroj světla: Laser
- Životnost zdroje světla: 20.000 Hodin
- Reprodukce barev: až 1,07 miliardy barev
Pokročilé funkce:
- Bezpečnost: Kensington ochrana, Otvor pro bezpečnostní kabel
- Funkce a vlastnosti: Technologie 4K, Android TV, Automatické zapnutí, Automatické vyhledávání zdroje, vestavěný reproduktor, Chromecast, Digitální přiblížení, Interpolace rámečků, Dlouhá životnost zdroje světla, Quick Corner, Zvuková technologie Yamaha
- Reproduktory: 20 W, Stereo
- Barva: Bílá
Co je v krabici:
- Napájecí kabel
- Dálkové ovládání vč. baterií
- Uživatelská příručka
- Záruční dokument
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.