EVOLVEO EasyPhone EG, mobilní telefon pro seniory s nabíjecím stojánkem, černá
999 Kč
995 Kč
822 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO EasyPhone EG, telefon pro seniory
Elegantní a funkční
EVOLVEO EasyPhone EG je elegantní tlačítkový telefon určený pro seniory. S jeho černým kovovým předním panelem a barevným 2,4" displejem je tento telefon nejen funkční, ale i stylizovaný.
Snadné ovládání
Telefon je navržen tak, aby byl snadno ovladatelný. Klávesnice má oddělená tlačítka, což usnadňuje psaní SMS zpráv a zadávání telefonních čísel.
Chytrá nabíjecí kolébka
Telefon je dodáván s chytrou nabíjecí kolébkou, která po stisknutí tlačítka aktivuje vyzvánění na telefonu. Tímto způsobem můžete snadno najít odložený telefon.
Vestavěné FM rádio
Telefon je vybaven vestavěným FM rádiem s automatickým laděním stanic. Anténa je integrována přímo v přístroji a zvuk je přehráván vestavěným reproduktorem.
Fotokontakty a rychlá volba
Pro snadné volání je telefon vybaven funkcí Fotokontakty. K osmi vybraným kontaktům můžete doplnit fotografii, která usnadní identifikaci volajícího.
SOS volání a SMS nouzová zpráva s lokalizací polohy
Na zadní straně telefonu se nachází SOS tlačítko, které po stisknutí automaticky vytáčí předvolená čísla a odesílá na ně nouzovou zprávu včetně informace o přibližné poloze.
Bohatá výbava
- Barevný 2,4" displej
- Výkonná svítilna
- Fotoaparát
- Hudební přehrávač
- Kalendář, budíky, lupa, kalkulačka, záznamník
Technické specifikace
- Kapacita baterie: Li-ion 900 mAh
- Typ telefonu: Klasický, pro seniory
- Slot pro paměťové karty: Ano
- Barva: Černá
- Standardy mobilních telefonů: GSM
- Podporované frekvence GSM/GPRS (MHz): 850/900/1 800/1 900 MHz
- Konektor: USB-C
- Bluetooth: Ano
- Radio: Ano
- SOS tlačítko: Ano
- Rozměry: 130 x 56 x 11 mm
- Hmotnost (s baterií): 105 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.