EVOLVEO Salente HotAir, horkovzdušná fritéza 2v1, 4, 3 l, černá
1 790 Kč
1 742 Kč
1 440 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO Salente HotAir, horkovzdušná fritéza 2v1
Objem: 4,3 litru
EAN: 8595683204293
Frituje i griluje
Fritéza Salente HotAir zvládne fritování i grilování.
Nastavení teploty 80-200 °C.
Čas přípravy pokrmu 1-60 minut.
Zdravější, rychlejší, úspornější
Příprava pokrmů až 2x rychlejší.
Úspora až 90% oleje při smažení.
Úspora 50% elektrické energie.
8 přednastavených programů
Dotykový ovládací panel s 8 recepty.
Možnost individuálního nastavení času i teploty.
Výkonný RapidAir ventilátor
Rychlý a rovnoměrný ohřev bez otáčení pokrmu.
Snadné čištění
Fritovací koš i mřížka s nepřilnavou úpravou.
Možnost mytí v myčce.
Kompletní specifikace:
- Nastavitelná teplota 80-200 °C
- Časovač 1-60 minut
- 8 přednastavených programů
- Výkonný RapidAir ventilátor
- Zdravé fritování & grilování
- Fritování & grilování bez zápachu
- Vyjímatelná nádoba s nepřilnavým povrchem
- Vyjímatelná grilovací mřížka s nepřilnavým povrchem
- Digitální LED displej s dotykovým ovládáním
- Tepelně izolované CoolTouch madlo
- Zvuková signalizace konce pečení
- Topná spirála z nerezu SUS304
- Protiskluzové nožky pro stabilitu
- Ochrana proti přehřátí
- Ochrana proti spuštění bez nádoby
- Příkon 1500 W
- Hlučnost: 65 dB(A)
- Délka přívodního kabelu: 1 m
- Certifikace CE, RoHS
- Rozměry (š × h × v): 267 × 357 × 287 mm
- Hmotnost: 3,94 kg
Obsah balení:
- Fritéza
- Fritovací koš
- Fritovací mřížka + 4 ks silikonových patek
- 4 náhradní silikonové patky fritovací mřížky
- Návod k obsluze (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.