EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopast/bezpečnostní kamera

- 8%

ilustrační foto

EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopast/bezpečnostní kamera
EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopast/bezpečnostní kamera
EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopast/bezpečnostní kamera
EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopast/bezpečnostní kamera
EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopast/bezpečnostní kamera
EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopast/bezpečnostní kamera
Obj. číslo
3546865
OEM
CAM-PROA
Výrobce
Evolveo
Věrnostní body: 87
0 hodnocení
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

1 890 Kč

1 740 Kč

1 438 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 817 Kč
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

1 740 Kč

1 890 Kč

1 438 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

EVOLVEO StrongVision PRO A

  • 4K Video
  • 30 Mpix fotografie
  • noční foto i video
  • 2.4" displej, krytí IP65
  • Podpora SD karet až 256GB
  • 6x High Power IR LED 940nm
  • PIR čidlo 120°
  • Napájení 10x AA baterie nebo Li-Ion akumulátor BAT3

StrongVision PRO A je základní kamera nové PRO série Fotopastí EVOLVEO. Kamera ukládá veškeré pořízené snímky na vloženou SD kartu, přímo na kameře si můžete jednotlivé snímky nebo videa rovnou prohlížet na velkém 2,4" LCD displeji. Kamera se hodí jak do lesa na pozorování zvěře, tak i pro pořizování časozběrných záznamů, nebo sledování vývoje vaší stavby. Díky kompaktním rozměrům a vhodně umístěným držákům na těle kamery, ji lze přimontovat jak pomocí přiloženého pásku, tak i případně zajistit pomocí lanového zámku jako je EVOLVEO StrongVision LOCK. Kameru napájí 10x AA baterie o napětí 1,5V, které zajistí dlouhou dobu provozu. 

Čistý obraz za jakýkoliv podmínek

Fotopast je vybavené 8Mpx snímačem a aktivním IR filtrem. Díky kterým kamera zaznamená video ve formátu 4K a fotografie s maximálním rozlišením až 30 Mpx. Aktivní IR filtr funguje automaticky a pomáhá při záznamu v noci, kdy kamera snímá okolní dění za pomoci výkonného IR přísvitu. Neviditelný přísvit obstarávají 6x vysoce svítivé Infračervené LED diody, každá o výkonu 3W. Přísvit má vlnovou délku 940nm, díky které je lidským nebo zvířecím okem velmi obtížně rozeznatelný. Takže se nemusíte bát, že kameru rozezná zvěř nebo nechtěný návštěvník, který před kamerou projde. Ve dne je záznam barevný jak pro fotografie, tak i pro video, které je zaznamenané i se zvukem. V noci je záznam černobílý a přepínání mezi režimy probíhá zcela automaticky.

Bohaté příslušenství

U kamer poháněných bateriemi je vždy největší otázkou jejich výdrž a s tím spojená i efektivita provozu. StrongVision PRO A je nápájený v základu 10xAA 1,5V články což v závislosti na četnosti a typu snímání záznamu umožňuje výdrž na jednu sadu baterií od 1 do 4 měsíců. Pokud chcete zabezpečit dlouhodobý a nenákladný provoz je možné kameru vybavit nabíjecím 8 000mAh akumulátorem StrongVison BAT3, který dokáže výdrž prodloužit až na 6 měsíců v závislosti na použitém nastavení. Nabíjecí akumulátor vám zároveň umožní ekonomičtější provoz, protože vám odpadne neustálé nakupování nových AA článků.

Specifikace

Technické Specifikace
Snímač
8 MPX CMOS
Čočka kamery
F=3.1; FOV=57°
Rozlišení videa
4K/2,7k/1080P/720P/VGA
Voděodolnost
IP65
Rozlišení fotografií
12MP - 30MP
SD Karta 
až do velikosti 256GB
Displej
2,4" TFT 
Provozní teplota
-10°C až +50°C
Rozhraní
USB-C, SD karta
Baterie
10x AA 1,5V LR6 (nejsou součástí balení) nebo StrongVision BAT3 Li-Ion akumulátor
Napájecí konektor DC
Jack 3,5x1,3 mm
Vstupní napětí
12V/1,5A DC
Stand-by doba provozu
>6 měsíců
Rozměry
151 x 118 x 87 mm
Hmotnost
371 g (bez baterií)
Kamera
Noční přísvit
6 x 940nm Infračervené výkonné 3W IR LED
PIR Senzor úhel
120°
Maximální dosvit IR LED
20 metrů

Parametry

Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29106 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.