FireAngel FA3313 Detektor CO s dvojicí vyměnitelných AA baterií
721 Kč
619 Kč
512 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
FireAngel FA3313 Detektor CO s dvojicí vyměnitelných AA baterií
FireAngel FA3313 je detektor oxidu uhelnatého vybavený nejnovější technologií detekce CO. Splňuje nejvyšší Evropské bezpečnostní standardy a je navržen pro maximální bezpečnost a spolehlivost.
Charakteristika
Malý, lehký a kompaktní, tento detektor průběžně monitoruje prostředí, detekuje přítomnost oxidu uhelnatého a v případě nebezpečí varuje jak akusticky, tak vizuálně.
Napájení
Napájen je dvojicí vyměnitelných alkalických AA baterií 1,5 V, které zajišťují provoz po dobu až jednoho roku. K zařízení je poskytována 5letá záruka.
Pokročilý senzor
Elektrochemický senzor detektoru je navržen tak, aby přesně měřil nízké úrovně oxidu uhelnatého. Smart technologie senzoru zajišťuje rychlou reakci na stoupající hladinu CO.
Diagnostická kontrola
Senzor provádí automatickou diagnostickou kontrolu, při které ověřuje svou funkčnost. Je schopen signalizovat dosažení konce své životnosti a má paměť poplachových událostí.
Přenosné provedení
FireAngel FA3313 je certifikován pro použití v karavanech, obytných vozech a lodích. Je odolný proti vlhkosti, což ho činí vhodným pro instalaci i v koupelnách.
Hlavní funkce
- Elektrochemický senzor
- Odolnost proti falešným poplachům
- Hlasitý akustický alarm o síle 85 dB
- Funkce Test a Sleep Easy
- Signalizace konce životnosti zařízení
- Nízké náklady na provoz
- 5 let záruka
Technická specifikace
- Technologie senzoru: Elektrochemická technologie
- Zdroj: Dvojice vyměnitelných alkalických AA baterií 1.5 V
- Pracovní teplota: -10 °C - +40 °C
- Provozní vlhkost: 30% - 90% relativní vlhkosti (RH) nekondenzující
- Rozměry zařízení: 119mm x 62mm x 38mm
- Hmotnost: 128 g
- Schválení: ČSN-EN 50291-1: 2018, EN 50291-2: 2019
- Známky: CE Záruka: 5 let
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.