Fit Pro TWS White mk2g3ee/a BEATS
5 990 Kč
5 745 Kč
4 748 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Beats Fit Pro TWS White mk2g3ee/a
EAN: 194252484388
Popis produktu
Beats Fit Pro jsou bezdrátová sluchátka, která nabízejí pružné koncovky pro pohodlné nošení po celý den. Pecky se stabilně usadí a zůstanou na místě.
Unikátní akustická platforma
Sluchátka nabízejí jedinečnou akustickou platformu pro dynamický, vyvážený zvuk. Umožňují prostorový zvuk s dynamickým snímáním polohy hlavy pro pohlcující zážitek při poslechu hudby, sledování filmů nebo hraní her.
Potlačení hluku
Aktivní potlačování hluku (ANC) se dynamicky přizpůsobuje okolnímu prostředí a blokuje vnější hluk. Když potřebujete vnímat svět kolem sebe, snadno přepnete do režimu propustnosti.
Čip Apple H1
Sluchátka jsou vybavena čipem Apple H1 pro automatické přepínání mezi zařízeními, sdílení zvuku a funkci "Hey Siri".
Odolnost proti potu a vodě
Sluchátka jsou odolná proti potu a vodě podle specifikace IPX4, což je ideální pro aktivní životní styl.
Doba poslechu
Poskytují až 6 hodin poslechu a až 24 hodin ve spojení s nabíjecím pouzdrem.
Mikrofony
Sluchátka jsou vybavena dvojicí mikrofonů se zaměřováním metodou formování paprsku pro vysoce kvalitní snímání hlasu při hovorech a interakci s hlasovým asistentem.
Kompatibilita
Sluchátka jsou kompatibilní s Androidem hned po vybalení. V aplikaci Beats pro Android se dostanete k rozšířeným funkcím jako spárování jedním dotykem, nastavitelnému ovládání a testu usazení v uších.
Nabíjecí pouzdro
Barevně sladěné kapesní nabíjecí pouzdro s dobíjením přes USB-C je součástí balení.
Obsah balení
- Sluchátka
- Kapesní nabíjecí pouzdro
- Špunty do uší ve třech velikostech
- USB-C/USB-C nabíjecí kabel
- Stručná příručka
- Záruční list
Technické specifikace
Provedení: do uší
Připojení: Bluetooth® třídy 1
Baterie: Dobíjecí lithium-iontová
Výška: (pouzdro) 2,85 cm, (pecka) 1,9 cm
Délka: (pouzdro) 6,2 cm, (pecka) 3 cm
Šířka: (pouzdro) 6,2 cm, (pecka) 2,4 cm
Hmotnost: (pouzdro) 55,1 g, (pecka) 5,6 g, (celek) 66,3 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.