Fujifilm Instax Mini 12 Pastel Blue
2 240 Kč
1 851 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Fujifilm Instax Mini 12 Pastel Blue
Popis produktu
Fujifilm Instax Mini 12 Pastel Blue je stylový instantní fotoaparát, který vám umožní okamžitě vyvolat vaše snímky. S jeho jednoduchým ovládáním a rychlým vyvoláváním můžete zachytit jedinečné okamžiky vašeho života.
Vlastnosti
- Digitální fotoaparát s okamžitým tiskem fotografií
- Maximální citlivost (ISO) 800
- Minimální čas závěrky 250 s
- Optický hledáček pro kontrolu zaměřeného objektu
Selfie režim
Fotoaparát je vybaven selfie zrcátkem pro snadné focení selfie. Navíc s režimem pro focení detailů získáte dokonalé snímky zblízka.
Cestovní připravenost
Automatická expozice a ovládání blesku vám usnadní focení na cestách. Stačí zamířit a vyfotit, bez starostí s nastavením.
Jednoduché ovládání
Otočte a fotíte. Instax Mini 12 je navržen pro jednoduché ovládání, takže ho mohou využívat všichni vaši přátelé.
Korekce paralaxy
Při přepnutí do režimu focení zblízka se nastavitelný hledáček propojí s objektivem pro přesné zaostření.
Rychlost tisku
Pětisekundová rychlost tisku bez kompromisů v kvalitě obrazu.
Specifikace
- Typ: Instantní fotoaparát
- Selfie zrcátko
- Bez stabilizace obrazu
- Minimální čas závěrky: 1/250 s
- Maximální čas závěrky: 2 s
- Maximální ISO: 800
- Typ objektivu: Pevné ohnisko
- Max. ohnisková vzdálenost: 60 mm
- Max. světelnost při min.ohniskové vzdálenosti: f/12,7
- Nejkratší zaostřitelná vzdálenost: 30 cm
- Bez bajonetu
- Šířka: 10,4 cm
- Výška: 12,2 cm
- Hloubka: 6,7 cm
- Hmotnost: 310 g
- Bez paměťové karty
- Barva: Modrá
- Obsah balení: Popruh/poutko
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.