Garett Beauty Bright Skin - přístroj pro mezoterapii
1 367 Kč
1 129 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Beauty Bright Skin - Přístroj pro mezoterapii
Pečujte o svou pleť s Garett Beauty Bright Skin.
Díky tomuto zařízení můžete provést mezoterapii v pohodlí domova.
Bojuje proti vráskám, hyperpigmentaci a dvojité bradě.
Využívá světelnou terapii, sonické vibrace, EMS mikro proudy a RF radiofrekvenci.
Fototerapie pro zdravou pleť
Garett Beauty Bright Skin využívá tři druhy LED světla.
- Červené světlo regeneruje a zvyšuje pružnost pleti.
- Modré světlo snižuje podráždění a tvorbu kožního mazu.
- Fialové světlo zlepšuje tón pleti a léčí jizvy po akné.
EMS mikro proud
Elektrostimulační ošetření vyhlazuje vrásky a jemné linky.
Zlepšuje krevní oběh a okysličuje krev.
Odstraňuje nadbytečné produkty metabolismu.
RF - Účinné elektromagnetické vlny
Zvyšuje produkci a regeneraci kolagenových vláken.
Pleť je díky tomu pevná, pružná a mladistvá.
Sonické vibrace
Účinná masáž obličeje a relaxace.
Sonické vibrace pronikají do hlubších vrstev pokožky.
Podporují regeneraci pleti a lepší vstřebávání produktů péče o pleť.
Technické specifikace
- Rozměry: 180 x 46,5 x 52 mm
- Hmotnost: 118 g
- Frekvence vibrací: 210 - 270 Hz
- Časovač: 5 min
- Počet LED žárovek: modrá, červená, fialová
- Napájení: 1,5 W
- Provozní napětí: 3,7 V
- Typ napájení: Napájení z baterie
- Nabíjecí napětí: 5 V / 1 A
- Typ baterie: polymer
- Kapacita baterie: 650 mAh
- Doba nabíjení: cca. 120 min
- Teplý/studený obklad: ANO (teplý)
- Provozní teplota: 42 - 46 °C
- Zvukové vibrace: ANO
- Nastavení výkonu: 3
- Počet provozních režimů: 3
- Radiofrekvence: ANO (20 - 100 Hz)
- Funkce elektrostimulace EMS: ANO
- Další funkce: Funkce automatického vypnutí
Obsah balení: zařízení, nabíjecí kabel USB C, uživatelská příručka CZ/EN
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.