HP PC Pro Tower 400G9 i5-13500, 16GB, 512GB, HD DP+HDMI+VGA, serial, SD MCR, DVDRW, usb kl. myš, 260W pla, Win11Pro, 3y onsite
20 490 Kč
20 352 Kč
16 820 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Specifikace
Instalovaný operační systém | Windows 11 Pro 64-bit |
---|---|
Procesor | Intel Core™ i5-13500 (až 4,80 GHz, 24 MB mezipaměti, 14 jader) Raptor Lake |
Čipová sada | Intel Q670 |
Základní deska | Mahjong |
Paměť | 16 GB DDR4 3200 MHz (1× 16 GB) |
Paměťové sloty | 2 DIMM |
Maximální paměť | Možnost rozšíření na 64 GB |
Pevný disk | 512 GB M.2 SSD PCIe NVMe |
Optická jednotka | Čtečka a vypalovačka disků CD, CD-RW, DVD+/-RW DL |
Čtečka paměťových karet | Čtečka paměťových karet Secure Digital (SD, SDHC, SDXC) |
Pozice interních jednotek | 1× M.2 SSD 2280 (obsazená) 2× 3,5" (volná) |
Grafická karta | Intel UHD 770 |
Zvuk | Integrovaná zvuková karta Realtek ALC3252 Interní 2W mono reproduktor |
Síťové rozhraní | Integrovaná síťová karta Intel I219LM 10/100/1000 |
Porty a konektory | 1× USB-C 3.2 Gen 2 (prenosová rýchlosť signálu 10 Gb/s) 3× USB 3.2 Gen 2 (přenosová rychlost signálu 10 Gb/s) 3× USB 3.2 Gen 1 (přenosová rychlost signálu 5 Gb/s) 2× USB 2.0 1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu 1× zvukový výstup (line out) 1× RJ-45 (LAN) 1× sériový port |
Videokonektory | 1× DisplayPort 1.4 1× HDMI 1.4 1× VGA |
Rozšiřující sloty | 1× PCI Express 4.0 x16 1× PCI Express 4.0 x1 1× PCI x1 1× Flex IO port (obsazený) |
Klávesnice | USB klávesnice HP 125 |
Myš | USB myš HP 125 |
Rozměry produktu (š x h x v) | 15,5 × 30,8 × 33,7 cm |
Hmotnost produktu | 5,3 kg |
Provedení | Tower |
Požadavky na napájení | 260 W zdroj s účinností až 90% |
Záruka | 3 roky na místě ( 3 roky na místě IČ ) |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.