Kidde 29HD Požární detektor kouře a požáru
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Kidde 29HD Požární detektor kouře a požáru
EAN produktu: 047871298372
Bezpečnostní standardy
Certifikován dle ČSN EN 14604. Splňuje požadavky vyhlášky č. 23/2008 Sb.
Detekce kouře a ohně
Optický detektor pro nepřetržité monitorování ovzduší. Reaguje rychle na požár v první fázi.
Signalizace požáru
Akustický signál 85 dB a optická signalizace červenou LED diodou.
Testovací a tichý režim
Testovací tlačítko pro kontrolu funkčnosti. Tichý režim pro dočasné umlčení v případě planého alarmu.
Moderní konstrukce a senzor
Možnost instalace i na místa s potenciální možností náhodné aktivace. Vybaven nejmodernějším fotoelektrickým senzorem Kidde.
Automatický řídicí systém
Monitoruje výkonnost mezi ostatními součástmi zařízení. Signalizuje závadu nebo nízké napětí baterie.
Snadná instalace a provoz na baterii
Rychlá a snadná instalace. Zařízení je vybaven systémem, který brání instalaci bez baterie.
Doporučené umístění
Do kuchyně a její blízkosti, do obývacího pokoje, jídelny, ložnice, chodby, kotelny, sklepu, půdy a všude kde používáte elektrická zařízení.
Typy hlásičů požáru
- Optické hlásiče - efektivní pro detekci pomalého hoření.
- Ionizační typy hlásičů - efektivní pro detekci rychle planoucích ohňů.
- Teplotní hlásiče - spouští se při dosažení nastavené teploty.
Technické parametry
Fotoelektrická technologie snímání. Zdroj: DC 9V - alkalická baterie. Montáž na strop či stěnu. Pracovní teplota: +4,4 °C - +37,8 °C. Provozní vlhkost: Až 93% relativní vlhkosti (RH). Rozměry: průměr - 102 mm, výška - 37 mm. Hmotnost s bateriemi: 0,138 kg.
Certifikace a záruka
Schválení: UL, VDS - G206007 - ČSN-EN 14604. Známka CE: 0786-CPD-20733. Záruka: 5 let.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.