Logitech Wireless Mouse M650 L Signature, graphite, EMEA
1 089 Kč
900 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Wireless Mouse M650 L Signature, graphite, EMEA
Popis
Myš Signature M650 přináší chytřeji posuv, lepší pohodlí a vyšší produktivitu. S kolečkem SmartWheel pro přesnost nebo rychlost. Výběr velikostí pro menší ruce, větší ruce a leváky. Bezproblémové bezdrátové připojení, tiché klikání, přizpůsobitelná boční tlačítka a profilovaný tvar.
Technická specifikace
- Rozměry: 118,7 x 66,2 x 42 mm
- Hmotnost: 115,4 g (včetně baterie a přijímače)
- Technologie senzoru: Pokročilé optické snímání Logitech
- Nominální hodnota: 400 dpi
- Max.hodnota: Up to 4000
- Počet tlačítek: 5 (levé/pravé, zpět/vpřed, rolovací kolečko s prostředním tlačítkem)
- Typ baterie: 1x baterie AA (přiložená)
- Životnost baterie s přijímačem Logi Bolt USB: až 24 měsíců
- Životnost baterie s Bluetooth: až 20 měsíců
- Typ připojení: Přijímač Logi Bolt USB a technologie Bluetooth low energy
- Bezdrátový dosah: 10 m
- Volitelný software: Podporovaný Logitech Options+ v systému macOS 10.15 nebo novějším a Windows 10, 11 nebo novějším
- Obsah plastů: 64% recyklovaných plastů
Snadné připojení
Připojení přes bezdrátovou technologii Bluetooth Low Energy nebo pomocí přijímače Logi Bolt USB. Kompatibilní s Windows, MacOS, Linux, Chrome OS, iPad OS a Android.
Technologie Logi Bolt
Bezdrátová technologie společnosti Logitech nové generace. Poskytuje vysoce výkonné a zabezpečené bezdrátové připojení až do vzdálenosti 10 metrů.
Scrollujte chytřeji
Kolečko SmartWheel se automaticky přizpůsobí tomu, zdali chcete brouzdat na webových stránkách nebo pracovat v dokumentu.
Vysoký komfort
Unikátní tvar, měkká oblast pro palec a gumové boční úchopy pro pohodlnou práci dlouhé hodiny.
Skvělá výbava
Technologie SilentTouch pro tiché klikání. Přizpůsobitelná boční tlačítka nastavitelná přes software Logitech.
Baterie s výdrží 24 měsíců
Myš vám vydrží při pravidelné práci až 8 měsíců, následně stačí vyměnit jednu AA baterii a fungujete další 2 roky.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.