MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED

- 42%

ilustrační foto

MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED
MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED
MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED
MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED
MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED
MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED
MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED
Obj. číslo
730021708
Výrobce
FIXED
Věrnostní body: 23
0 hodnocení
Skladem 2 ks, v pondělí u Vás

799 Kč

462 Kč

382 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 462 Kč
Skladem 2 ks, v pondělí u Vás

462 Kč

799 Kč

382 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

MagFlow iPhone 13 Pro, červený FIXED

EAN: 8591680133802

Popis produktu

MagFlow, tvrzený barevný kryt, je ideální pro váš iPhone 13 Pro. S jeho pomocí bude váš telefon v bezpečí a zároveň skvěle vypadat.

Material

Povrch krytu je tvořen speciálním materiálem - Liquid silicon. Tento lehký a odolný materiál je hebký na dotek, neklouže a příjemně se drží v ruce.

Vystýlka z mikrovlákna

Vnitřní strana krytu je vybavena vystýlkou z mikrovlákna pro extra ochranu vašeho telefonu.

Integrované magnety

Kryt je vybaven integrovanými magnety pro podporu MagSafe příslušenství. Bezdrátové nabíjení je tak jednodušší a efektivnější než kdy dříve.

Odolnost

Tělo krytu je vyztuženo tvrzenou skořepinou, což zajišťuje vysokou odolnost vůči pádům a nárazům.

Ochrana

  • 360° ochrana vašeho telefonu před nárazy, poškrábáním i nečistotami.
  • Lehce přesahující okraje krytu chrání displej telefonu i čočku fotoaparátu před poškrábáním.

Přesnost

Precizní provedení krytu přesně kopíruje tvar vašeho telefonu. Kryt je navržen přesně na míru danému modelu telefonu, dokonale sedí a myslí i na krytky ovládacích tlačítek a přesné výřezy pro reproduktory, nabíjecí konektor i fotoaparát.

Parametry

Značka
Barva
Pro značku

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Doprava zdarma již od 1 199 Kč
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.