MSI MB Sc LGA1700 PRO H610M-G DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
2 495 Kč
2 083 Kč
1 722 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MSI MB Sc LGA1700 PRO H610M-G DDR4
Produktový kód: 4719072925024
Popis produktu
MSI MB Sc LGA1700 PRO H610M-G DDR4 je základní deska vysoce kvalitního výrobce MSI, která podporuje procesory 12. generace Intel Core™, Pentium Gold a Celeron pro patici LGA 1700.
Technické specifikace
Procesor
Podporuje procesory 12. generace Intel Core™, Pentium Gold a Celeron pro patici LGA1700.
Čipová sada
Čipová sada Intel H610
Paměť
2x sloty pro paměť DDR4, podpora až 64 GB.
Rozšíření slotů
- 1x slot PCIe x16 (od CPU)
- 1x slot PCIe x1
- 1x M.2 sloty s E-klíčem pouze pro PCIe WiFi modul (M2_ WIFI1)
Palubní grafika
1x HDMI 2.1 s portem HDR, podporuje maximální rozlišení 4K 60 Hz.
Porty SATA
4x porty SATA 6 Gb/s.
M.2 SSD Slot
1x M.2 slot (klíč M, z čipové sady).
USB
4x USB 3.2 porty Gen 1 5Gbps (2 porty typu A na zadním panelu, 2 porty dostupné přes interní konektor USB).
Audio
Realtek ALC892/ ALC897 Codec7.1-kanálový zvuk s vysokým rozlišením.
LAN
1x řadič Intel I219V 1Gbps LAN.
Napájecí konektory
1x 24-pinový hlavní napájecí konektor ATX1x 8-pinový napájecí konektor ATX 12V.
Konektory ventilátorů
1x 4-pinový konektor ventilátoru CPU1x 4-pinový konektor systémového ventilátoru.
Systémové konektory
1x audio konektor na předním panelu2x konektory na systémovém panelu1x konektor pro narušení šasi1x konektor modulu TPM.
Jumpers
1x přepojka Clear CMOS.
LED funkce
1x 4-pinový konektor RGB LED2x 3-pinový konektor RAINBOW LED4x EZ Debug LED.
Port na zadním panelu
HDMI, VGA, DisplayPort, Klávesnice/myš, USB 3.2 Gen 1 5Gbps Type-A, LAN port, Audio konektor, USB 2.0.
Rozměry
Formát mATX9.29 x 7.95 in. (23.6 cm x 20.2 cm).
Operační systém
Podpora systému Windows 11 64-bit.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.