Neno Medic T07 teploměr, 2 režimy, na čelo, do ucha, paměť na 20 měření, automatické vypnutí
945 Kč
917 Kč
819 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Neno Medic T07 - Teploměr nové generace
Teploměr Neno Medic T07 je výjimečný svými funkcemi a designem.
Dva režimy měření tělesné teploty
Teploměr automaticky přepíná mezi dvěma režimy měření: ucho a čelo.
Poznámka k měření
Měření teploty u kojenců a novorozenců se může lišit v závislosti na místě měření.
Praktické funkce
- 5 pracovních režimů: ucho, čelo, dětské ucho, dětské čelo, předmět.
- Snadno čitelný displej.
- Magnetický uzávěr.
- Součástí balení je sáček.
Univerzální použití
Neno Medic T07 je zdravotnický prostředek, který lze použít v nemocnicích, zdravotnických zařízeních, ale i v mateřských školách a jeslích.
Rozsah měření
Přístroj poskytuje komplexní rozsah měření tělesné teploty - od 22 do 43 °C.
Snadno čitelný displej
Neno Medic T07 má elegantní a moderní, ale hlavně snadno čitelný displej, který lze používat i večer, uprostřed noci nebo brzy ráno v zimě.
Bezkontaktní měření teploty
Pomocí infračervené technologie umožňuje přístroj Neno Medic T07 profesionální měření teploty v domácnosti, takže měření teploty je zcela bezkontaktní.
Intuitivní ovládání
Stačí sejmout magnetickou krytku a teploměr se automaticky přepne do režimu ucha.
Ukládání posledních 20 naměřených hodnot
Teploměry Neno Medic T07 umožňují kontrolovat naměřené hodnoty členů vaší rodiny, protože do své paměti ukládají posledních 20 naměřených hodnot.
Režim měření objektu
Pomocí režimu měření objektu, který aktivujete kliknutím na tlačítko "Mode", můžete bezdotykově měřit nejen teplotu vybraného objektu, ale také teplotu v místnosti.
Tichý režim
Pokud vaše dítě spí a nechcete ho při měření teploty budit, aktivujte tichý režim.
Výběr režimu podle věku dítěte
Kromě dvou automaticky se měnících režimů můžete pomocí tlačítka "Mode" zvolit také režim pro dítě do 12 let a režim pro děti starší 12 let.
Elegantní pouzdro
S teploměrem od nás obdržíte elegantní pouzdro, díky kterému můžete výrobek bezpečně skladovat.
Lehký a praktický
Tento teploměr je oceňován také pro svou lehkost, protože váží pouhých 72 gramů.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.