NOCTUA NH-L9i-17xx - chladič procesoru
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NOCTUA NH-L9i-17xx - chladič procesoru
EAN: 9010018000276
Popis produktu
Premium tichý chladič CPU pro Intel LGA115x. Ideální pro HTPC a malé formáty systémů.
Design a kompatibilita
Super-nízký profil pouhých 37mm. Perfektní pro extrémně úzké skříně.
95x95mm rozměr poskytuje plnou kompatibilitu s vysokými RAM moduly a VGA kartami na mini-ITX základních deskách.
Instalace a ovládání
Uživatelsky přívětivý systém montáže SecuFirm2™ pro LGA115x. Instalace je hračka.
Díky výkonnému ventilátoru NF-A9x14 s plně automatickým ovládáním rychlosti přes PWM, chladič pracuje mimořádně ticho.
Technické specifikace
- Výška (bez ventilátoru): 23 mm
- Šířka (bez ventilátoru): 95 mm
- Hloubka (bez ventilátoru): 95 mm
- Výška (s ventilátorem): 37 mm
- Šířka (s ventilátorem): 95 mm
- Hloubka (s ventilátorem): 95 mm
- Hmotnost (bez ventilátoru): 345 g
- Hmotnost (s ventilátorem): 420 g
Obsah balení
- NF-A9x14 PWM premium ventilátor
- Low-Noise Adaptor (L.N.A.)
- NT-H1 vysoce kvalitní termální pasta
- SecuFirm2™ montážní sada
- Šrouby pro 92x92x25mm ventilátory
- Noctua kovová nálepka na skříň
Specifikace ventilátoru
- Model: Noctua NF-A9x14 PWM
- Ložisko: SSO2
- Max. otáčky: 2500 RPM
- Max. otáčky s L.N.A.: 1800 RPM
- Min. otáčky (PWM): 300 RPM
- Max. průtok vzduchu: 57,5 m³/h
- Max. průtok vzduchu s L.N.A.: 40,8 m³/h
- Max. akustický hluk: 23,6 dB(A)
- Max. akustický hluk s L.N.A.: 14,8 dB(A)
- Příkon: 2,52 W
- Rozsah napětí: 12 V
- MTBF: > 150.000 h
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.